نماینده ولی فقیه در مازندران:

برای زنده نگه داشتن آثار شهدا همه مسئول هستیم

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: برای وجب به وجب خاک‌های وطنمان شهید داده‌ایم و همه برای زنده نگهداشتن آثار شهدا مسئول هستیم.
کد خبر: ۱۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ - 13April 2014

برای زنده نگه داشتن آثار شهدا همه مسئول هستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، آیتالله "نورالله طبرسی" امام جمعه ساری و نماینده ولی فقیه در استان مازندران در جلسه هیئت امنا مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان مازندران اظهار کرد: یکی از امتیازات مهم شیعه این است که با وجود بحرانهایی که پشتسر گذاشت توانست اصالت خویش را حفظ کند.

وی با اعلام اینکه دوران دفاع مقدس طلاییترین دوران تاریخ کشور ما است، گفت: از همه ظرفیتها برای زنده نگه داشتن این تاریخ استفاده کنیم.

آیت الله طبرسی با یادآوری رشادتها و دلیریهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مناطق جنگی و عملیاتی راهیان نور به عنوان بزرگترین قطعه هشت سال دفاع مقدس باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: برای وجب به وجب این خاک گرانقدر شهید دادیم و همه برای زنده نگهداشتن آثار شهدا مسئول هستیم.

وی تاکید کرد: کسانی که در جبهه حضور داشتند به خوبی میتوانند این موضوع را درک کنند و این تاریخ باید پویا بماند.

آیت الله طبرسی یکی از راههای ماندگار کردن فرهنگ دفاع مقدس را حمایت از احداث پارک موزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید برای حفظ انقلاب اسلامی داد و استان ما نباید در این حوزه از سایر استانهای کشور عقب بماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس طلاییترین دوران دو هزار و ۵۰۰ ساله کشور است، گفت: ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران باید با جدیت مسئولان استانی پیگیری شود.

آیت الله  طبرسی اظهار کرد: شیعه علی به رغم شکنجهها و کارشکنیهایی که از سوی استکبار صورت گرفت، توانست آثار عاشورا را حفظ کند.

وی افزود: شیعه دارای تاریخ دردناکی بوده اما توانسته این تاریخ را حفظ کند که وظیفه پاسداری از این میراث شهدا بر عهده ما است.

وی با بیان اینکه پاسداشت حفظ آثار دفاع مقدس وظیفه همه مسئولان است، گفت: با برنامه ریزی دقیق و منسجم باید ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استان تسریع یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خاطرنشان کرد: برای عملیاتی شدن این شعار، ستاد اجرایی شعار سال در استان تشکیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار