جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

طرح ویژه برخورد با سارقان و مال‌خران اجرا می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح ویژه‌ای به صورت مشخص در مناطق آلوده برای برخورد با سارقان و مال‌خران به صورت سراسری اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶ - 20May 2014

طرح ویژه برخورد با سارقان و مال‌خران اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، سردار"احمدرضا رادان" جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در حاشیه "همایش مدیریت بر جرم سرقت" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین سرقت کشور را سرقت لوازم منزل، لوازم خودرو، موتورسیکلت و مغازه تشکیل میدهد و در حال حاضر وقوع سرقت کاری آسان است که  باید برنامهای تدوین کنیم تا سرقت سخت شود.
 
وی ادامه داد: ماموران پلیس باید محلهای پرسرقت را شناسایی کرده و کارگروه ویژهای اقدامات پیشگیرانه را در این مناطق پیگیری کند.
 
جانشین رئیس پلیس کشور در توصیهای به طلافروشان برای پیشگیری از سرقت گفت: توصیه میکنم طلافروشان از بدلیجات در ویترینهایشان استفاده و طلاهای اصلی را در گاوصندوق نگهداری کنند و هنگامی که مشتری طلا را انتخاب کرد، اصل آن را هنگام فروش در اختیارش قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه باید ماموران تنها در مناطق شلوغی که مردم حاضر هستند گشتزنی کنند، افزود: گشتهای پلیس باید در مناطقی که وقوع جرم در آنها زیاد است، حاضر شوند.
 
رادان از اجرای طرح ویژه برخورد با سارقان خبر داد و گفت: طرح ویژهای به صورت مشخص در مناطق آلوده برای مقابله با سارقان و مالخران به صورت سراسری اجرا میشود.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در مورد اکران فوتبال جام جهانی در سینماها، گفت: اکران فوتبالهای جام جهانی در سینماها به صورت مختلط ممنوع است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار