فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در گفت‌و‌گو با دفاع مقدس:

فتح خرمشهر معادلات سیاسی نظامی دنیا را به هم زد

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه فتح خرمشهر معادلات سیاسی نظامی منطقه را به هم زد، گفت: فتح خرمشهر، تثبیت کننده نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۱۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳ - 24May 2014

فتح خرمشهر معادلات سیاسی نظامی دنیا را به هم زد

سرهنگ "علی نجفی" فرمانده سپاه ناحیه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در ساری اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح آرمانها و ارزشهای بلندی بود که توسط مردم و نیروهای مسلح عملیاتی شد و اکنون قدرت و عظمت ما از همین ایستادگی مردم در خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: مقاومت، سرنوشت جنگ را تغییر داد و دشمن را از هدفی که در تصرف پنج روزهی ایران داشت، ناامید کرد که اطلاع رسانی و پیام رسانی این مقاومت اکنون بر عهده تک تک افراد جامعه است.

نجفی ادامه داد: رزمندگان دلیر ما با توکل به خداوند و توجهات ولیعصر، خرمشهر را از دست رژیم بعث عراق آزاد کردند و با این ازادی تمام معادلات  و مبادلات سیاسی و نظامی منطقه برهم خورد و توان دفاعی ایران برای جهانیان ثابت شد. 
 
فرمانده سپاه بهشهر با بیان اینکه فتح خرمشهر الگوی بصیرت برای ملت ایران است، یادآور شد: باید این الگو به خوبی مورد بهرهبرداری قرار گیرد و در این رابطه همه ما وظیفه ابلاغ و پیام رسانی مناسب وقایع خرمشهر و 8 سال دفاع مقدس را بر عهده داریم.

نجفی گفت: نباید خاطرات هشت سال ایستادگی ما در برابر دشمنی که از کشورهای مختلف حمایت میشد برای جوانان جدید کمرنگ شود بلکه باید با بیان لحظه به لحظه این جنگ، جوانان را با ایثار و گذشت و شهادت و دین پرستی و ولایتمداری آشنا کنیم.

وی با تجلیل از همه شهدای دفاع مقدس خصوصا عملیات پیروزمندانه فتح خرمشهر افزود: رزمندگان دلیر ایران اسلامی درعملیات بیت المقدس ثابت کردند که با ایمان و توکل به خدوند می توانند در برابر دشمنان تا دندان مسلح به پیروزی برسند.

نجفی گفت: در حماسه فتح خرمشهر علاوه بر همراهی مردم با نیروهای مسلح، تحقق وعده الهی اتفاق افتاد و امام خمینی(ره) بر این اساس فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" و این حماسه عظیم جز با عنایت خداوند ممکن نبود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار