در جمع خبرنگاران عنوان شد

توضیحات سردار احمدی مقدم درباره سقوط هواپیمای ناجا

فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز جزئیات سقوط هواپیمای نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ - 12October 2014

توضیحات سردار احمدی مقدم درباره سقوط هواپیمای ناجا

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در همایش طلاییه داران ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به سانحه هواپیمای نیروی انتظامی که شب گذشته اتفاق افتاد گفت: هواپیمایی که دیشب مورد سانحه قرار گرفت هواپیمای دو موتوره تورو کماندور بوده که ساعت 17:40 از تهران به مقصد زاهدان برای نظارت و بررسی منطقه عازم شد.

وی ادامه داد: حدود حوالی ساعت 21 حوالی زاهدان این هواپیما در ابتدا از دید خارج شده و ارتباط خلبان آن کاملا با ما قطع شد.

سردار احمدی مقدم تشریح کرد: این هواپیما طوری بوده که اگر موتورهای آن هم از کار بیافتد می توانسته ساعات طولانی را پرواز کند اما به دلیل ناهموار بودن منطقه با برخورد به موانع منحدم می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: تیم فنی عازم شده و موضوع را پیگیری می کند. جنازه ها نسبتا سالم کشف شده اند سه نفر از جنازه ها مربوط به کارشناسان پروازی بوده و چهار نفر کارشناس نیروی انتظامی به مدیریت سردار صادقی بوده اند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به شرایط مرزهای کشور گفت: مرزهای ما شایسته توجه و سرمایه گذاری بیشتری هستند چرا که تهدیدات زیادی در پیرامون ما وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: تروریست ها در مرزهای کشور به ویژه پاکستان آزادی عمل بیشتری دارند و کشورهای مورد نظر بی مسئولیت هستند.

سردار احمدی مقدم گفت: شمال سیستان و بلوچستان قبلا مشکلات زیادی را داشت اما با انسداد مرزها دیگر کمتر شاهد مشکل در آنجا هستیم و حالا این مشکلات به سمت جنوب این استان سرازیر شده است.

وی در خصوص جریمه های هشداری که جریمه توسط فرزندان به والدین ارائه می شود تصریح کرد: این موضوع فقط تذکری است تا والدین تحت فشار فرزندان رفتارشان را اصلاح کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار