با حضور مسئولین کشوری و لشکری صورت گرفت

رونمایی از هشت کتاب حوزه دفاع مقدس و حماسه جنگل در مازندران

در همایش یاد یاران اختتامیه جشنواره خاطره نویسی رزمندگان در مقابل ضد انقلاب در جنگل، از هشت کتاب با موضوع دفاع مقدس و حماسه جنگل رونمایی شد.
کد خبر: ۳۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ - 27January 2015

رونمایی از هشت کتاب حوزه دفاع مقدس  و حماسه جنگل در مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، در همایش یاد یاران اختتامیه جشنواره خاطرهنویسی رزمندگان مقابل ضد انقلاب در جنگل، از هشت کتاب حوزه دفاع مقدس و حماسه جنگل در شهرستان آمل رونمایی شد.

در این مراسم که  با حضور 1000 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و حماسه سازان جنگل آمل و همچنین 135 خانواده شهید ترور و حماسه ششم بهمن آمل برگزار شد، کتابهای «نماز باور» خاطرات اسماعیل سیاحی،«قنات تا قنوت» خاطرات قدرت الله سورکی آزاد، «چشم بیدار جنگل» مجموعه خاطرات رزمندگان جنگل ویژه اختتامیه چهارمین جشنواره خاطرات رزمندگان در مقابله با ضد انقلاب در جنگل، «شار و شرر» خاطرات سردار علیجان شمشیربند، «امتداد» بررسی تحلیلی رابطهی میان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جنبش های اصلاحی معاصر متأثر از عاشورا و انتظار، «خاطرات عاشورایی» خاطرات رزمندگان مازندران در غرب رونمایی شد.

گفتنی است هفت کتاب یاد شده توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تدوین و منتشر شد.

 

یادآور میشود کتاب «سید مازندرانی» خاطرات شفاهی حضرت آیت الله جباری، که توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه کربلای مازندران و با حمایت این اداره کل منتشر شد در این مراسم رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار