مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران:

احداث موزه مقاومت از تحریف حماسه اسلامی آمل جلوگیری می‌کند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه تمام همت و تلاش ما این است تا بتوانیم حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل را به نسل‌های آینده انتقال دهیم، گفت: هدف اصلی در احداث موزه به سبب جلوگیری از تحریف این حماسه بزرگ است.
کد خبر: ۳۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ - 21January 2015

احداث موزه مقاومت از تحریف حماسه اسلامی آمل جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «علی شادمان» مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران در نشست هم اندیشی راه اندازی موزه مقاومت مردم آمل که در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با بیان این که صنعت توریسم برای استان مازندران بسیار اهمیت دارد، گفت: باید با راه اندازی موزه مقاومت مردم آمل زمینه حضور گردشگران را در استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به این که تمام همت و تلاش ما این است تا بتوانیم حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل را به نسلهای آینده انتقال دهیم، بیان داشت: هدف اصلی در احداث موزه به سبب جلوگیری از تحریف این حماسه بزرگ است.

شادمان با تاکید بر این که مردم آمل با این حرکت ارزشمند خود مبانی ارزشی دفاع اسلامی را به خوبی حفظ کردند، تصریح کرد: مردم آمل با نبود امکانات و دستی خالی توانستند از شهر خود دفاع کنند که باید برای تبیین دستاوردهای ارزشمند این حماسه بزرگ تلاش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار