سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس:

تمام مردم خبرنگاران افتخاری خبرگزاری دفاع مقدس باشند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس از تدابیر ستاد نیروهای مسلح بود که در وظایف این بنیاد، مأموریت صیانت از آثار و نشر دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد وشهادت را برعهده گرفته و هدف اصلی این خبرگزاری حفظ وبهره برداری از آثار و ثبت حماسه های جاودانه رزمندگان و آثار آنان در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و نظامی است.
کد خبر: ۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴ - 23May 2013

تمام مردم خبرنگاران افتخاری خبرگزاری دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس (دفاع پرس)، سردار دکتر بهمن کارگر در آیین افتتاح نخستین خبرگزاری دفاع مقدس با بیان این مطلب افزود: همچنین یکی دیگر از رسالت های اصلی این خبرگزاری جلوگیری از نابودی آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و حفظ میراث خون شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس است.

وی در تشریح وظایف بنیاد حفظ آثار وارزش های دفاع مقدس در چارچوب راه اندازی این خبرگزاری گفت: ما باید برای ادامه کارمان ازتمام ظرفیت های لازم استفاده کنیم و در بند ی ماده 3 فراهم کردن زمینه لازم جهت معرفی آثار دفاع مقدس از طریق رسانه های صوتی وتصویری، مطبوعاتی و برنامه های فرهنگی – هنری و همچنین نشر ارزش های دفاع مقدس وترویج آن در بین مردم بویژه نسل جوان ضروری است.

سردار کارگر ادامه داد: ما با توجه به بندهای اساسنامه مجاب شدیم که خبرگزاری دفاع مقدس را راه اندازی کنیم که خوشبختانه برای افتتاح این خبرگزاری همه زحمت و تلاش کشیدند و درنهایت این خبرگزاری در آستانه روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر کار خود را آغاز کرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان این که کارهای مطالعاتی راه اندازی این خبرگزاری باجدیت انجام شد و امور اجرایی آن سه ماه به طور انجامید، خاطرنشان کرد: ازهمه بویژه از ستاد کل نیروهای مسلح که ما را در راه اندازی این خبرگزاری یاری کرد ،از حفاظت اطلاعات ، خبرگزاری ها و هیأت مدیره خبرگزاری دفاع مقدس به لحاظ تعیین مدیرعامل تشکر و قدردانی می کنم.

سردار کارگر خاطرنشان کرد. ما قول دادیم این خبرگزاری در آستانه روز سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر افتتاح شود که خوشبختانه خداوند توفیق داد که این خبرگزاری رسما فعالیت خود را آغاز کند. به هر حال ما در ادامه فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس نیاز به کمک همه بویژه مردم و نسل جوان در عرصه اطلاع رسانی هستیم و همه می توانند خبرنگاران افتخاری این خبرگزاری تازه تأسیس باشند.

وی در پایان اظهار داشت: یکی ازمشکلاتی که دانشجویان و نخبگان همواره مطرح می کردند این بود که ما درانجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی به کجا مراجعه کنیم که خوشبختانه راه اندازی این خبرگزاری موجب شد تا این مشکلات برطرف شود.

نظر شما
پربیننده ها