سرلشگرفیروزآبادی :

راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس بسیار ضروری بود

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تقدیر وتشکر از افتتاح خبرگزاری دفاع مقدس بر ضرورت وجودی چنین رسانه ای تأکید کرد و گفت: خبرگزاری دفاع مقدس تاکنون وجود داشته یعنی همه خبرنگاران، عکاسان، راویان، راهیان نور، خانواده های معظم شهدا، وصیتنامه و زندگی نامه شهدا به نوعی خبرگزاری دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶ - 24May 2013

راه اندازی خبرگزاری دفاع مقدس بسیار ضروری بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس (دفاع پرس)، سرلشکر سید حسن فیروز آبادی در مراسم افتتاح نخستین خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: اصل تعریف رسانه در همینها خلاصه میشود. رسانه جایی است که در آن پیام دهنده پیام خود را به پیام گیرنده می دهد و چه کسی رسانهتر از شهید است. پیام این اقدام ترویج ارزشهای اسلامی،قرآن و ولایت است و خانوادههای شهدا هم نقاط قوت انقلاب اسلامی به شمار می روند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که خبرگزاری دفاع مقدس، تریبون همه رسانههای دفاع مقدس است و راهاندازی آن کار رسانههای مقدس را به کمال می رساند، خاطرنشان کرد: هنگامی که دشمنان انقلاب اسلامی جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند و شکست نیز خوردند باز هم به فعالیت های خود در راستای تضعیف و ضربه زندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و از طریق راه اندازی جنگ نرم در صدد تضعیف نظام واهداف شومشان بودند.

وی ادامه داد: این جنگ همان جنگ نیرنگ و فریب و جنگ القایی بود که می خواستند به مسلمانان بفهمانند غربیها غارتگر، انسانکش و دشمن نسلها نیستند بلکه طرفدار حقوق بشر و حقوق سیاسی هستند. خلاصه کلام این که جنگ نرم برای وارونه جلوه دادن حقایق و فریب ملتها راه اندازی شده و خبرگزاری دفاع مقدس باید به صورت ویژه با جنگ نرم مقابله و مبارزه کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه دفاع مقدس همچنان باقی است، افزود: یکروز آمریکا و عراق با سلاح به ایران و ارزش های انقلاب اسلامی حمله کردند که رزمندگان در این هنگام سینه سپر کرده و شهدا خون خود را در این راه دادند و ملت ایستادگی کرد ولی سلاح های دشمن کند شد و شکست ولی بازهم دشمن دست از دشمنی و شیطنت برنداشت و از روش های دیگری استفاده کرد.

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به سالروز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: با اهمیت ترین پیام این پیروزی به مردم کشورهای دنیا این بود که مردم با قدرت ایمان خود می توانند از خود دفاع کنند و موضوع ایران هراسی هم از همین جا مطرح شد چون فردای آزادسازی خرمشهر، «بگین» نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی گفت که اگر ایران از رودخانه دجله عبور کند ما با آن مبارزه وجنگ می کنیم. آنها میدانند هدف اصلی قدس است و نگران این مسأله هستند چون خانه فلسطینیها باید به فلسطینیها برگردد.

وی اظهار داشت: می گویند چرا ایرانیها شعار می دهند اسرائیل باید محو ونابود شود؟ در جواب باید گفت که هر کسی از خانه اش به زور رانده شود باید به خانهاش برگردد و انقلاب اسلامی هم در همین راستا گام برمی دارد. گفتمان انقلاب اسلامی نیز همان گفتمان حضرت امام خمینی(ره) است که واژگانش در جنگ تحمیلی تبیین شد و ارزش ایثار و شهادت و وحدت را روشن کرد از این رو باید همواره فرهنگ دفاع مقدس را حفظ و صیانت کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار