بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات/ نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نوشتن از شهدا دید من را به دفاع مقدس تغییر داد

مژگان حضرتیان فام نویسنده دفاع مقدس گفت: من از مصاحبه با خانواده شهدا تجربیات زیادی کسب کردم و مهمترین تاثیر این گفت و گو ها تغییر نگاه من به دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۵۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ - 08November 2015

نوشتن از شهدا دید من را به دفاع مقدس تغییر داد

"مژگان حضرتیان فام" نویسنده دفاع مقدس، ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر این خبرگزاری اظهار داشت: حدود 20 سال است که نویسندگی میکنم؛ اما بهترین آثار من  مربوط به آثاری میشود که در مورد دفاع مقدس به ویژه خانواده شهدا است.

وی ادامه داد: هر چه بیشتر در مورد شهدا می نویسم به نویسندگی در مورد موضوعات دفاع مقدسی علاقهمندتر میشوم.

نویسنده کتاب "چریک پیر" با بیان این مطلب که نوشتن از خانواده شهدا و خاطرات شهدای دفاع مقدس برایم بسیار شیرین است، اذعان داشت: وقتی وارد خانه خانواده شهدا می شوم از همان ابتدا محو شنیدن صحبت های مادران و همسران شهدا می شوم؛ به گونه ای که خیلی اوقات پیش آمده که هم پای این بزرگواران اشک ریخته ام، بدون این که متوجه شوم.

حضرتیان فام افزود: من از مصاحبه با خانواده شهدا تجربیات زیادی کسب کردم و مهمترین تاثیر این گفتوگوها تغییر نگاه من به دفاع مقدس بود.

این نویسنده دفاع مقدس تصریح کرد: من به نویسندگی خیلی علاقهمند بودم؛ بهویژه به رماننویسی، اما از وقتی نوشتن در حوزه دفاع مقدس را تجربه کرده ام دیگر فقط و فقط نوشتن در این حوزه را دوست دارم و سعی دارم با اثرات تاثیرگذاری بتوانم به وظیفه خود که انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است به نوجوانان، عمل کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار