حزب‌الله: ماجد الماجد کشته شد تا حقیقت افشا نشود

روزنامه الرأی کویت به نقل از منابعی نزدیک به حزب‌الله اعلام کرد که مرگ ماجد الماجد نتیجه یک توطئه و به منظور جلوگیری از افشای حقیقت بود.
کد خبر: ۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶ - 05January 2014

حزب‌الله: ماجد الماجد کشته شد تا حقیقت افشا نشود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، منابع نزدیک به حزبالله اعلام کردهاند که سردسته گروهک تروریستی عبدالله عزام به منظور جلوگیری از افشای حقیقت به قتل رسیده است.

روزنامه الرای کویت به نقل از این منابع نقل کرده است که حزبالله خواستار تحقیق در مورد مرگ الماجد است، زیرا از کار افتادن کلیهها، منجر به مرگ شخص بیمار نمیشود.

بنا به این گزارش، منابع نزدیک به حزب الله اظهار داشتهاند که قتل الماجد در راستای اهداف تکفیریها و پشتیبانان آن است؛ اما با این حال تأکید کردند که هیچ گروه یا دولت خاصی را در این ماجرا متهم نمیکند.

پیشتر نیز برخی کارشناسان سیاسی و رسانهای منطقه، فرضیه قتل ماجدالماجد را محتملتر دانسته بودند.

گفتنی است که ماجدالماجد که به جرم فعالیتهای تروریستی از سوی چند کشور تحت تعقیب بود، هفته گذشته از سوی واحدهای اطلاعاتی ارتش لبنان بازداشت شد. وی رهبر گروهک تروریستی عبدالله عزام بود که مسئولیت چنیدن انفجار در لبنان از جمله حمله تروریستی به سفارت ایران در بیروت را بر عهده گرفته بود.

پس از دستگیری الماجد بود که عربستان به سرعت خواستار استرداد وی به این کشور شد، اما پس از مخالفت لبنان، ناگهان اعلام شد که وی از بیماری کلیوی رنج میبرد و پس از چندی گزارش شد که دچار حالت کما شده و وضع جسمانی وی بحرانی شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار