ادای احترام خدام رضوی به مقام شهدای «حشدالشعبی»

خدام آستان مقدس رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»،که به کشور عراق، اعزام شده بودند با حضور در گلزار شهدای «حشدالشعبی» در وادی‌السلام به مقام شامخ مجاهدانی که در جبهه پیکار با نیروهای تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ادای احترام کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ - 06August 2016

ادای احترام خدام رضوی به مقام شهدای «حشدالشعبی»

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی)، در چندسال اخیر مهمترین جبهه مقاومت در مقابل نیروهای داعش در عراق را تشکیل داده است. لذا در ایام دهه مبارک کرامت خدام آستان مقدس رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید»،که به کشور عراق، اعزام شده بودند با حضور در گلزار شهدای «حشدالشعبی» در وادیالسلام به مقام شامخ مجاهدانی که در جبهه پیکار با نیروهای تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، ادای احترام کردند.

همچنین در این مراسم یاد «احمدمسعد الجابری» یکی از شهدای برجسته این گروه و از خدام حرم حضرت امام حسین(ع) که در پنجمین دوره جشنهای «زیر سایه خورشید» میزبان کاروان خدام رضوی در منطقه عشایری عراق بود، گرامی داشته شد.

این گزارش حاکیست، در پایان این برنامه؛ کاروان خدام رضوی به زیارت مقبره مرجع عالیقدر شهید محمدباقر صدر رفت و به مقام والای این روحانی برجسته ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها