دلنوشته‌ پُراحساس یک رزمنده حزب‌الله لبنان برای کاروان رضوی

یکی از رزمندگان حزب‌الله لبنان در فرصت حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در جبهه‌های مقاومت این کشور، دلنوشته پُراحساسی را خطاب به امام رضا(ع)، تقدیم خدام وی کرد.
کد خبر: ۹۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ - 13August 2016

دلنوشته‌ پُراحساس یک رزمنده حزب‌الله لبنان برای کاروان رضوی

به گزارش دفاع پرس از مشهد، یکی از رزمندگان حزبالله لبنان در فرصت حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در جبهههای مقاومت این کشور، دلنوشته پُراحساسی را خطاب به حضرت رضا(ع)، تقدیم خدام وی کرد.

 در متن دلنوشته این رزمنده آمده است:

«در مرز جنوب نزدیکی فلسطین نشسته بودند، به بارگاه حضرت زینب(س) نگاه میکردند، از آنجا بارگاه را نمیدیدند ولی صدای طپش قلبی را میشنیدند.

به او میگفتند: تو را به خدا کمکمان کن تا پیش شما بیاییم، ضریحت را ببوسیم و با چشمانمان از تو دفاع کنیم... و حالا حضرت زینب(س) جهاد آنها را دوست دارد، صدایشان را میشنوند و به آنها جواب میدهد.

در آن شب تاریک از یک بارگاه به بارگاه دیگری رفتند، از شام به مشهد الرضا(ع) و در آنجا به نوه غریبش گفتند اصحاب عمویت عباس برای ما مشتاق هستند.

پس در آن هنگام حضرت پرچم بارگاهش را که در طول سال به اهتزاز در میآمد، با عشق و محبت برای مدافعان حرم روانه کرد تا با آن متبرک شوند و آستان قدس رضوی نیز پرچم بارگاه امام رضا(ع) را برای اهل مقاومت لبنان و مجاهد و خانواده شهدا و مجروحین فرستاد.»

گفتنی است؛ کاروان «زیر سایه خورشید» در مدت یک هفته حضور خود در کشور لبنان به جبهههای مقاومت رفته و در آنجا با رزمندگان اسلام دیدار داشتهاند. از دیگر برنامههای این کاروان در سفر به این کشور عیادت از مجروحان و جانبازان و دیدار و گفتگو با علمای این کشور بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها