عکس جالب از قاسم سلیمانی در جبهه

قاسم سلیمانی در روزهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، فرمانده "لشکر ۴۱ ثارالله" بود. رزمندگان و دوستان کرمانی، سیستانی و بلوچستانی قاسم سلیمانی او را با‌‌ همان تواضع و ابهت در دوران جنگ به یاد دارند.
کد خبر: ۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰ - 21January 2014

عکس جالب از قاسم سلیمانی در جبهه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، برخلاف تصوری که آمریکاییها از "سردار قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه دارند و وی را فردی مرموز میدانند، حاج قاسم مردی متواضع و آرام است.

ترس آمریکاییها و دشمنان از قاسم سلیمانی از همین مردمی بودن، تواضع و ابهت او است. مردی که کابوسی برای دشمنان شده است. او همانقدر که "اشدا علی الکفار" است به همان نسبت نیز "رحماء بینهم" است و برای مردم و دوستانش، عزیز و دوست داشتنی است. سردار سلیمانی همیشه کنار مردم و با مردم است. با مردم گفتوگو میکند و کنار آنها مینشیند.

قاسم سلیمانی در روزهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، فرمانده "لشکر ۴۱ ثارالله" بود. رزمندگان و دوستان کرمانی، سیستانی و بلوچستانی قاسم سلیمانی او را با همان تواضع و ابهت در دوران جنگ به یاد دارند.

عکس زیر حاج قاسم سلیمانی را نشان میدهد که مانند دیگر رزمندگان، ساده نشسته است و یکی از رزمندگان موی سر او را اصلاح میکند.

نظر شما
پربیننده ها