نامگذاری بزرگترین سالن ورزشی قم به نام سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»

سالن ورزشی مجموعه فرهنگی ورزشی «خانه مهندس» سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در شهر پردیسان به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ - 12February 2020

نامگذاری بزرگترین سالن ورزشی قم به نام سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»به گزارش دفاع‌پرس از قم، سالن ورزشی چندمنظوره مجموعه فرهنگی ورزشی «خانه مهندس» سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم که بزرگترین سالن ورزشی استان و سازه آن جزو ۱۰ سازه برتر کشور محسوب می‌شود، به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

این سالن دارای زمینی به مساحت ۳۲ هزار و ۸۱۷ متر مربع واقع در منطقه پردیسان قم است و با رویکرد ورزش‌های حرفه‌ای، همگانی و خانواده محور طراحی و طی دو سال ساخته شده و گنجایش بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر تماشاگر را دارد که در نوع خود در استان قم بی نظیر است.

در این مجموعه بزرگ ورزشی بخش‌های مختلفی از جمله رختکن و سرویس بهداشتی و دوش برای دو تیم و به صورت مجزا و همچنین برای تیم داوری، جایگاه ویژه تماشاگران، اتاق کمک‌های اولیه، آسانسور معمولی و یک آسانسور ویژه معلولین، اتاق تصویربرداری و دوربین، کافی شاپ، بوفه، سالن بدن سازی، نمازخانه، یک واحد سرایداری، اتاق مدیریت سالن و مجموعه بلیط فروشی در نظر گرفته شده است.

در مجموعه ورزشی خانه مهندس علاوه بر فضا‌های مستقل، دارای فضا‌های روباز ورزشی از قبیل زمین تنیس خاکی، زمین چمن مصنوعی، پیست اسکیت و مجموعه مینی گلف نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار