معاون امور فرهنگی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۲۱۷ هزار مددجو کمیته امداد در سال ۱۳۹۹

حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به اینکه مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی، خانوادگی و ازدواج مهمترین موضوعات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد است، گفت: در سال گذشته ۲۱۷ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای این نهاد بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۵۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۴ - 04May 2021

ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۲۱۷ هزار مددجو کمیته امداد در سال ۱۳۹۹حجت‌الاسلام علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه از سال ۱۳۷۵ تا کنون ارائه خدمات مشاوره به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌شود، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۳۵۰ مشاور و هزار مرکز مشاوره به صورت برون‌سپاری، ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی، خانوادگی و ازدواج مهمترین موضوعات مشاوره‌ای به مددجویان کمیته امداد است، گفت: در گذشته ۲۱۷ هزار نفر از مددجویان از خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد بهره‌مند شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با تاکید بر نقش مشاوران در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از تمام مشاوره‌های روانشناسی به صورت رایگان برخوردار می‌شوند.

حجت‌الاسلام جعفری در خصوص خدمات مشاوره‌ای کیمته امداد در زمان شیوع ویروس کرونا بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و ... خاطرنشان کرد: به منظور کاهش آسیب‌های دوران کرونا در اسفند سال گذشته کلینیک مشاوره با عنوان راه زندگی (رز) برای ارائه خدمات به مددجویان و خانواده‌های نیازمند در استان‌های مختلف افتتاح شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار