حجت‌الاسلام والمسلمین علوی در جمع خبرنگاران:

دشمنان ایران با ترور دیپلمات‌های کشورمان عقده گشایی می‌کنند

وزیر اطلاعات، احساس حقارت دشمنان در برابر موفقیت‌های ایران را عامل شهادت دیپلمات کشورمان در یمن دانست.
کد خبر: ۱۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸ - 22January 2014

دشمنان ایران با ترور دیپلمات‌های کشورمان عقده گشایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "سید محمود علوی" وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم تشییع پیکر ابوالقاسم اسدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عرصه دیپلماتیک موفقیتهای بسیاری داشتهایم که همگی آنها از موضع عزت و سربلندی به دست آمده است. 
 
وزیر اطلاعات تصریح کرد: به موازات موفقیتهای جمهوری اسلامی ایران کسانی هستند که قصد رقابت با کشورمان را دارند و هر پیروزی برای ما یک شکست برای آنها به حساب میآید؛ به همین دلیل به دشمنان ما احساس حقارت دست داده و آنها چون نمیتوانند موفقیتهای ما را تحمل کنند با ترور دیپلماتهای کشورمان عقدهگشایی میکنند.

 وی با تأکید بر اینکه این حرکات تروریستی مذبوحانه تاثیری در اراده جمهوری اسلامی ایران ندارد، به نقش تروریستهای تکفیری در ترور دیپلمات کشورمان اشاره و تصریح کرد: گروههای تکفیری کوچکتر از آن هستند که در برابر جمهوری اسلامی ایران عرض اندام کنند.
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه عقبه این اقدامات تروریستی قدرتهایی هستند که احساس میکنند موفقیت کشورمان در عرصههای بینالمللی باعث شکستهای پیاپیشان شده است، افزود: آنها برای جبران شکستهایشان در عرصه دیپلماسی به انجام جنایت و حرکتهای تروریستی متوسل میشوند.

یادآور میشود، ابوالقاسم اسدی یکی از دیپلماتهای کشورمان در کشور یمن بود که چند روز پیش طی یک اقدام تروریستی در این کشور به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار