حجت الاسلام والمسلمین علوی:

تضارب آراء علمی موجب ایجاد جرقه‌های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی کشور می‌شود

وزیر اطلاعات در حاشیه المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی گفت: اگر نوآوری، هم‌افزایی و تضارب آراء علمی وجود داشته باشد، جرقه‌های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی کشور زده خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶ - 24February 2014

تضارب آراء علمی موجب ایجاد جرقه‌های نوآورانه در جامعه اطلاعاتی کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت اطلاعات، المپیاد علمی دانشجویی جامعه اطلاعاتی کشور در سطوح مختلف با حضور حجتالاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد.

این المپیاد به همت دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات و به طور همزمان در سطوح کاردانی، کارشناسی و کارشناسیارشد و دکتری در 10 مرکز آموزشی و دانشگاهی جامعه اطلاعاتی برگزار شد.

وزیر اطلاعات در حاشیه بازدید از یکی از این مراکز، گفت: در ایران همانند سایر کشورها، فعالیتهای اطلاعاتی و حفاظتی انجام میشود و در روند این فعالیتها اطلاعات، تجارب و معلومات جدیدی کسب میشود که با تبادل آنها امکان دستیابی به نوآوری و نوپردازی فراهم خواهد شد.

وی افزود: اگر نوآوری، همافزایی و تضارب آراء علمی وجود داشته باشد، جرقههای نوآورانه  در جامعه اطلاعاتی کشور زده خواهد شد و کار اطلاعاتی دانشبنیان و سنجیده میشود.

علوی با اشاره به قرار گرفتن نیروهای اطلاعاتی در عرصه سازنده و رقابتهای علمی، گفت: برگزاری المپیادهای علمی به جوانان جامعه اطلاعاتی فرصت شکوفایی در این عرصه را خواهد داد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در جامعه اطلاعاتی جای المپیاد علمی خالی بود، افزود: خوشبختانه اکنون با برگزاری این المپیاد خلأ گذشته پرشد و در نظر داریم اینگونه المپیادهای علمی به صورت سالیانه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ابراز امیدواری کرد که ثمرات و برکات المپیادهای علمی دستگاههای اطلاعاتی شامل حال کشور و مردم شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار