حجت الاسلام و المسلمین علوی:

دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی کم آورده اند

وزیر اطلاعات در اردبیل گفت: دشمنان اسلام در مقابل انقلاب اسلامی کم آورده اند.
کد خبر: ۱۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴ - 28January 2014

دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی کم آورده اند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام و المسلمین علوی در سفر خود به استان اردبیل در جمع مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در ادارات و نهادهای دولتی این استان افزود : دشمنان از سر استیصال در صدد بودند که شرایط را به نفع خود مهندسی کنند و البته در این زمینه نیز دچار اشتباه و سردرگمی شده اند.

او گفت: دشمن توطئه جدیدی به صورت خیلی نامرئی و خزنده در القای وجود دو گانگی و اختلاف در بین مسئولین عالی رتبه نظام طرح ریزی کرده که با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دراین زمینه نیز شکست خورده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به شرایط حساس کشور گفت : برخی از روزنامه ها و رسانه ها ناخواسته و گاها تحت تاثیر برخی شرایط اقدام به انعکاس مطالبی می کنند که اساسا صحت ندارد که دراین زمینه نیز باید هوشمندانه عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به توطئه های دشمنان در منطقه و کشورهای همسایه گفت: دشمنان می خواهند به اختلاف بین شیعه و سنی دامن بزنند که البته با وجود سکاندار هوشیار و بیداری همچون مقام معظم رهبری دراین امر نیز ناکام بوده اند.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ارزنده علمای شیعه در حفاظت و حراست از مکتب تشیع اشاره کرد و گفت: علمای شیعه همواره عامل وحدت مردم بوده اند و درشرایط مختلف ، کشور و مردم را از خطرات مختلف نجات داده اند.

وی گفت: شیعه و تشیع در طول تاریخ مورد هجمه دشمنان بوده اند و امروز شکوفایی مکتب ائمه اطهار(ع) حاصل مجاهدت و از جان گذشتگی علمای شیعه است که همیشه پرچمدار اسلام ناب محمدی بوده اند و از جان و مال خویش در حراست از این مکتب دریغ نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی نهضت مشروطه ، ملی شدن صنعت نفت و انقلاب شکوهمند اسلامی را نمونه ای از پرچمداری علما و روحانیون و ناکامی دشمنان در مقابل وحدت مردم دانست.

نظر شما
پربیننده ها