برگزاری مراسم سالگرد شهادت سرلشکر کاوه و سردار ناصر طریف در مشهد

آیین گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 2 و سرداران شهید محمود کاوه و ناصر ظریف در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ - 10September 2016

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سرلشکر  کاوه و سردار ناصر طریف در مشهد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی،  آیین گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 2 و سرداران شهید محمود کاوه و ناصر ظریف  در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا حضور داشتند مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از رشادتها و جانفشانیهای ملتی است که تحت رهبری امام خمینی(ره) سند افتخار و عزت این سرزمین را امضاء کرده و ما را از ظلم و استعمار رهایی بخشیدند.

وی با بیان اینکه 17 شهریور 57 یکی از همان روزهای سرنوشتساز این سرزمین است، گفت: ما حرفها و یاوه گوییهایی را که خون به دل امام خمینی(ره) و امت حزب الله میکرد، از یاد نبردهایم، اما هنوز هم عدهای در داخل کشور به این مسیر نورانی و پرافتخار باور ندارند و با قلم و زبان خود خاطر خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران عزیز را میآزارند.

وی تصریح کرد: بحمدالله در طول سالهایی که مقام معظم رهبری زعامت امور مسلمین را به دست گرفتهاند نیز با حضور پرشور و حماسه ساز مردم در برهههای تاریخی، اقتدار و عزت ایران اسلامی روزافزون گشته و این کشور به محور مقاومت در برابر استکبار و زورگویان تبدیل شده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: در دوران مبارزه با رژیم منحوس پهلوی و در دوران هشت سال دفاع مقدس دریافتیم که هیچ قدرتی را توان مبارزه با اخلاص مجاهدان در راه خدا نیست و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با اتکاء و باور به وعده های الهی در برابر استکبار و استعمار جهان ایستادند.

وی گفت: هیچ بن بستی در برابر این اخلاص و مجاهدت ها وجود ندارد و سردار شهید محمود کاوه که جوانی 22 ساله بود و لشکری را فرماندهی می کرد، مصداق واقعی اخلاص و جهاد در راه خدا بود.

بختیاری اظهار کرد: امروز نیز ما به همان روحیه و اخلاص نیاز داریم تا در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان که از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی ایمان فرزندان ایران اسلامی را نشانه گرفته اند، بایستیم.

در پایان این مراسم از سند منتشر نشده دستخط شهید سپهبد صیاد شیرازی در وصف شهید سرافراز محمود کاوه توسط قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مسئولان سپاه امام رضا(ع) و خانواده شهید رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها