سردار غیاثی خواستار شد؛

هفته دفاع مقدس با محوریت شهدای حرم برگزار شود

مدیر کل و تعدادی از کارکنان اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با فرمانده ارشد جدید سپاه فجر دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ - 10September 2016

هفته دفاع مقدس با محوریت شهدای حرم برگزار شود

به گزارش دفاع پرس از فارس، صبح امروز اداره حفظ آثار گزارشی از عملکرد خود به سردار سید هاشم غیاثی ارائه داد و از برنامههای اجرایی در هفته دفاع مقدس گفت.

فرمانده سپاه فجر در دیدار با کارکنان اداره حفظ آثار اظهار داشت: سپاه و سایر ادارهها و نهادهای مرتبط در راستای هم کار میکنند و جدای هم نیستند پس فعالیتها باید به شکلی انجام شود تا خروجی کار، شهدا محور باشد.

سردار غیاثی با اشاره به اهمیت حضور در جبهه جنگ نرم گفت: باید تفکرات شهدا در جامعه معرفی و مطرح شود و اداره حفظ آثار که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت میکند این را محور فعالیت های خود قرار دهد.

وی با اشاره به برنامههای دفاع مقدس افزود: بیشتر اقدامات کلیشهای است که باید از آن خارج شد و در سایه یک اتاق فکر و در نظر گرفتن شرایط و ظرفیتهای استان به سوی اقدامهای فاخر برویم.

فرمانده سپاه فجر خاطر نشان کرد: باید از تجربههای دیگر استانها بهره برده و کارها را به سمت کیفیسازی و اثربخشی سوق داد و این نیازمند یک دبیرخانه تخصصی در این زمینه است.

وی با اشاره با همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس تصریح کرد: نباید از مدارس غافل شد، باید با یک تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاهها از این نوجوانان و جوانان که فرصتهای جامعه هست استفاده کرد وگرنه تبدیل به تهدیدها میشوند.

سردار غیاثی دفاع کنونی را دفاع از حرم دانست و بیان کرد: شهدای حرم مظلوم واقع شدند و باید آنها را معرفی کرد، شناساندن آنها وظیفه و رسالت رسانهها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها