«محمدجواد هاشمی‌نژاد» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تغییر چهره نفاق سرپوشی برای جنایات گروهک منافقین است

مدیرکل بنیاد هابیلیان گفت: نفاق با نفوذ در برخی شخصیت‌ها، جریانات و افکار توانسته در مواقع نیاز از این افراد و جریانات به نفع خود و همچنین پیاده نظام‌اش استفاده کند.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ - 13September 2016

تغییر چهره نفاق سرپوشی برای جنایات گروهک منافقین است

«محمدجواد هاشمینژاد»، مدیر کل بنیاد هابیلیان در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره تطهیر اخیر برخی جریانات فکری در کشور اظهار داشت: این پروسه از بعد حضور آمریکاییها در عراق کلید خورده است؛ چرا که از آن زمان سرکرده این گروهک مخفی شد و چهره جدیدی را بهعنوان ریاست این گروهک منفور برگزید.

وی ادامه داد: انتخاب همسر سرکرده منافقین با هدف تغییر چهره نفاق شکل گرفت؛ تا بتوانند در یک پروسه زمانی مشخص چهره جدیدی به این گروهک روسیاه که تمام پرونده آن مملو از خیانت و جنایت در ایران است، بدهند.

مدیرکل بنیاد هابیلیان عمر فعالیت منافقین برای دستیابی به اهدافشان را بیشتر از یک دهه دانست و افزود: حضور اعضای این گروهک در پارلمان کشورهای اروپایی، دعوت از پارلمانترهای کشورهای اروپایی، حضور شخصیتها و بعضاً دیپلماتهای کشورهای منطقه در گردهماییهای آنها و برگزاری گردهماییهای متعدد، سالیانه و پر خرج در راستای پاک کردن و به فراموشی سپردن جنایات این گروهک است.

به گفته وی، اجرای طرح «فراموشی جنایات منافقین» سیاست کشورهای غربی در راستای تحقق اهداف شومشان است.

وی تاکید کرد: اگرچه چهره نفاق تنفرآمیز و غیر قابل تحمل است، ولی شبکه نفاق نشان داده که با نفوذ در برخی مراکز و با کار کردن بر روی بعضی از جریانات و افکار، توانسته در مقاطعی که به آنها نیاز داشته این جریانات را به تحرک وادارد و در مسیری که باعث تقویتشان میشود از آن چهرهها بهرهمند شود.

مدیرکل بنیاد هابیلیان اظهار داشت: امنیت امروز در کشور را مرهون رهبریهای داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین وحدت و یکپارچگی مردم علیه نفاق و استکبار هستیم؛ لذا این آرامش باعث حسد دشمنان قسمخورده نظام و منافقین شده است.

انتهای پیام/ 321

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار