به مناسبت اربعین تشییع شهدای گمنام؛

برگزاری یادواره 13 شهید شهر دوراهک برگزار شد

یادواره ۱۳ شهید شهر دوراهک و اربعین شهدای گمنام با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان در جوار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ - 15September 2016

برگزاری یادواره 13 شهید شهر دوراهک برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از بوشهر،  سرهنگ سهراب انبارکی معاون هماهنگکننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در یادواره ۱۳ شهید شهر دوراهک و اربعین شهدای گمنام دوراهک، اظهار داشت: شهدای ما کاری حسینی انجام دادند و امروز ما نیز در مقابل شهدا باید کاری زینبی انجام دهیم و ادامهدهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

وی اظهار داشت: امروز ما هرچه داریم به دلیل رشادتها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانوادههای آن ها است.

انبارکی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی به دنبال این هستند که در جهاد کبیر با تمام امکانات خود، فرهنگ شهید و شهادت را که به عنوان مهمترین مولفه اصیل اسلامی است را از ما بگیرند.

وی با بیان این که شهدا ستارگان درخشانی هستند که در جهاد کبیر نیز این نظام اسلامی را کمک خواهند کرد، افزود: دشمنان تلاش دارند که با اقدامات ضد فرهنگی جوانان را گمراه کنند و باید در مقابل توطئههای دشمنان هوشیار باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان این که ملت ایران همواره رهرو ولایت فقیه هستند، گفت: امروز آن چه مهم است و ما باید آنرا سرلوحه کار خود قرار دهیم قرار گرفتن در مسیر شهدا است.

انبارکی، با بیان این که قرار گرفتن در مسیر ولایت مطلقه فقیه مهمترین مولفه جهاد کبیر و خواسته شهدا است، افزود: شهادت زیباست اما دفاع از ولی حاضر از شهادت زیباتر است و خون دادن برای خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است.

وی اظهار داشت: مرزهای امروز ما مرزهای جغرافیایی نیست، بلکه مرزهای ما مرزهای اعتقادی ما است و به همین دلیل است که دشمن تکفیریها را پرورش میدهد و در فضای مجازی بهنام اسلام معرفی میکنند.

انبارکی، یکی از رسالتهای مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از وصیتنامههای شهدا تاکید بر قرار گرفتن در مسیر ولایت فقیه دارند، افزود: حمایت از ارزشها و آرمانهای انقلاب یکی دیگر از خواستههای شهدا است.

شهردار دوراهک در این مراسم معنوی گفت: امروز همه ما به خود میبالیم که خونهای شهدا، هر روز بهتر از دیروز در حال ثمردهی است و این فرهنگ در بین تمام جوامع اسلامی نشر و بسط پیدا کرده است.

هوشنگ احمدی افزود: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام ۸ سال دفاع مقدس است.

شهردار دوراهک اظهار داشت: پیشرفتهایی که هم اکنون در عرصههای هستهای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها