محفل غدیرخم بهترین فرصت نشر اخلاق است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک، گفت: محافل بیان فضایل امام علی(ع) از با برکت‌ترین محافل و بهترین فرصت برای نشر اسلام و اخلاق است.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ - 20September 2016

محفل غدیرخم بهترین فرصت نشر اخلاق است

 به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجتالاسلام ماشاءالله عبدی، مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه ناحیه اراک، در مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در اراک گفت: محفل بیان فضیلت حضرت علی(ع) یکی از با برکتترین محافل است این محافل بهترین فرصت برای نشر آموزههای اسلامی و اخلاق هستند.

حجتالاسلام عبدی تصریح کرد: همه چیز در عالم قابل شمارش است به جز صلوات بر محمد و آلمحمد،  یکی از اذکار روز عرفه، بیان فضیلت حضرت علی(ع) است از هر فرصتی باید استفاده کرد و عظمت غدیر خم را نشر داد، حاکمیت ولایی باید در راس قرار گیرد و ما با تبعیت از اوامر حضرت حق و نبی مکرم اسلام و امامان معصوم مبانی اسلامی را در جهان بشری بسط دهیم  و از احدی ترس نداشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: حاکمیت خداوند متعال،  انبیاء الهی، حاکمیت نبی اکرم(ص)،  ولایت امامان معصوم و در غیبت آنان حاکمیت ولیفقیه بر ما واجب است.

وی با اشاره به حضور ۱۲۰ هزار حاجی در حجةالوداع گفت: حضور چنین آماری از حجاج در واقعه غدیر خم حاکی از عظمت این آن دارد چراکه پیامبر اکرم در این مکان ایستاد و فرمود صبر کنید آنهایی که عقب هستند برسند و دستور دهید حجاجی که جلوتر رفتند بازگردند.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: ما از فرصت غدیر جهت بازسازی این واقعه تاریخی استفاده کردیم تا ابعاد و زوایای آن را به نوجوانان یادآور شویم.

یادآور میشود: در این مراسم، واقعه غدیر بازسازی و خطبه غدیر توسط ۱۲۰ عامل بازخوانی شد.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار