«اسرائیل الیوم» گزارش داد؛

افزایش نگرانی صهیونیست‌ها از عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها

افزایش عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری و قدس اشغالی باعث افزایش نگرانی نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی شده‌ و خواب راحت را از چشمان مسئولان آنها سلب کرده‌است.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ - 21September 2016

افزایش نگرانی صهیونیست‌ها از عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، روزنامه «اسرائیل الیوم» در گزارشی نوشت: روز به روز نگرانی صهیونیستها نسبت به افزایش عملیات شهادتطلبانه فلسیطنیها در «کرانه باختری» و «قدس» اشغالی افزایش مییابد. این نگرانی که تقریبا از یک هفته گذشته روند تصاعدی به خود گرفتهاست، باعث ایجاد ترس در نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درست زمانیاست که نزدیک به برگزاری اعیاد یهودیان -اوایل ماه آینده برگزار میشود- شدهاست.

این روزنامه در ادامه نوشت: نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی اخیرا به این جمعبندی رسیدهاند؛ که رژیم صهیونیستی بعد از اینکه چند ماهی بود، در آرمش نسبی بهسر میبرد، آماج حملات (شهادتطلبانه) فلسطینیها قرار گرفتهاست.

روزنامه «اسرائیل الیوم»، ضمن اشاره به اینکه این سلسله اقدامات موسوم به حوادث تروریستی توازن قوا را مخصوصا در قدس و الخلیل تغییر خواهد داد، مدعی است: افزایش عملیات (شهادتطلبانه) فلسطینیها مسئولان ارتش رژیم صهیونیستی را غافلگیر نکردهاست، چون آنها گمان میزدند که در جریان برگزاری اعیاد یهودیان احتمال افزایش عملیات (شهادتطلبانه) فلسطینیها وجود دارد؛ بر همین اساس ارتش رژیم صهیونیستی برای پاسخ مناسب به این عملیاتها بهسرعت وارد عمل شده و نیروهای خود را در منطقه الخلیل افزایش داده و حتی آموزش نظامیان خود را نیز گستردهتر کردهاست.

از سوی دیگر «إیتان هابر» تحلیلگر صهیونیستی در روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت: اسرائیل از زمانیکه «آرییل شارون» راهحل نظامی را انتخاب کرد، وارد جنگهای بزرگ و کوچکی به اسم تروریسم شدهاست. فلسطینیها هزاران عملیات علیه اسرائیلیها انجام دادهاند؛ که تا کنون دهها هزار نفر از آنها بازداشت شدهاند. صدها منزل مسکونی (فلسطینیها) تخریب شدهاست. تا کنون راه حل نظامی نتوانستهاست اقدامات تروریستی را متوقف کند.

وی افزود: حضور هزارن نفر از نیروهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در کوچههای قدس و الخلیل دلیل وجود تروریسم در طول سیسال گذشته است.

هابر با طرح این سوال که چگونه میتوان عملیات (شهادتطلبانه) که این روزها بهوقوع پیوسته و عملیاتهایی که در گذشته انجام شدهاست، تفسیر کرد؟ متاسفانه اگر راه حل نظامی وجود داشته باشد، در آینده مجددا شاهد وقوع این عملیاتها خواهیم بود.

سرزمین فلسطین اشغالی از اوایل اکتبر سال گذشته تا کنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است. رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده جلوی انتفاضه قدس و موج عملیاتهای مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد، اما همه این تلاشها به شکست انجامیدهاست و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار