مهدی چمران :

"چ"فیلم بسیار خوب، ارزشمند و مطلوبی است

عضو شورای شهر تهران گفت: تعداد افرادی که همانند حاتمی‌کیا بتوانند در دنیای سینما بتوانند کارهای ارزشی موفقی را انجام دهند بسیارمحدود است.
کد خبر: ۱۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵ - 28January 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس مهدی چمران در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار داشته است: همانگونه که دفاع مقدس حماسه بزرگی محسوب میشود کسانی نیز که بتوانند این ارزشها را حفظ، گسترش و منتقل کنند یقینا کار بزرگی را انجام دادهاند و ابراهیم حاتمیکیا در این زمینه به عنوان کارگردانی از بهترینها است.

وی با بیان اینکه از ابتدا در جریان مراحل ساخت و تولید فیلم «چ» قرار داشته است، افزود: فیلم «چ» قاعدتا فیلم بسیار خوب، ارزشمند و مطلوبی است که انشاالله مردم این اثر را ببینند و قضاوت خیلی خوبی را درباره آن خواهند داشت اما حاتمیکیا با همه وجود، قدرت و نیروی خود این فیلم را به تولید رسانید.

چمران در ادامه افرادی همانند حاتمیکیا که میتوانند در دنیای سینما، کارهای ارزشی موفقی را انجام دهند، محدود دانست و اضافه کرد: این کارگردان هنر خود را در مسیر امور ارزشی از جمله دفاع مقدس قرار داد که با همه مشکلات، کمبودها و سختیهای این کار، زندگیش را در این راه گذاشته و تلاش بسیار کرد که چنین حرکتی ارزشمند است و باید از این افراد تجلیل کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار