سازمان اوج

مراسم پاسداشت "ابراهیم حاتمی‌کیا" برگزار می‌شود

مراسم پاسداشت "ابراهیم حاتمی‌کیا" به پاس یک عمر تلاش مجاهدانه در عرصه‌ سینمای دفاع مقدس به میزبانی جمعی از فرزندان شهدا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹ - 27January 2014

مراسم پاسداشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم پاسداشت "ابراهیم حاتمیکیا" کارگردان مطرح سینمای دفاع مقدس به پاس یک عمر تلاش مجاهدانه و مخلصانه به میزبانی جمعی از فرزندان شهدا برگزار میشود.

ابراهیم حاتمیکیا نویسنده و کارگردان برجستهٔ سینما، متولد ۱۳۴۰ تهران و فارغالتحصیل رشتهٔ فیلمنامهنویسی از دانشکدهٔ سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی فعالیت سینمایی خود را سال ۱۳۵۹ به عنوان فیلمبردار در گروه تلویزیونی "روایت فتح" آغاز کرد. "هویت" شروع فعالیت سینمایی او در عرصه دفاع مقدس بود، منتقدان "دیدهبان"، "مهاجر" و "آژانس شیشهای" را بهترین فیلمهای حاتمیکیا میدانند.

بر پایه این گزارش، مراسم تجلیل از ابراهیم حاتمیکیا به میزبانی جمعی از فرزندان شهدا روز دوشنبه ۷ بهمنماه ۹۲ از ساعت ۱۸ در نخلستان اوج برگزار میشود.

فرزندان شهیدان محمدجواد تندگویان، محمدابراهیم همت، محمود کاوه، عباس کریمی، عباس ورامینی، مهدی زینالدین، حمید باکری و... از حاضران در این جلسه خواهند بود و از این کارگردان برجسته تجلیل خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار