مظلومی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع‌مقدس:

موزه نیروی هوایی ارتش از جذاب‌ترین مجموعه‌های نهاجا است

مسئول موزه ستاد نهاجا، گفت: این موزه همه ساله در ایام فجر انقلاب اسلامی آماده بازدید دانش‌آموزان و دانشجویان است.
کد خبر: ۱۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵ - 02February 2014

موزه نیروی هوایی ارتش از جذاب‌ترین مجموعه‌های نهاجا است

سید ابراهیم مظلومی مسئول موزه ستاد نهاجا در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به وجود جاذبههای مختلف در نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: یکی از جذابیتهای نیروی هوای، پرواز در اوج آسمانهاست.

مظلومی با تبیین اهداف وجود موزه نهاجا در مرکز دوشان تپه گفت: موزه ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مرکز عملیاتی است به گونهای که همیشه آمادگی لازم را برای پذیرایی از بازدید کنندگان را دارد.

مسئول موزه ستاد نهاجا اظهار کرد: بسیاری از مهمانان و فرماندهان ارشد نظامی داخلی و خارجی از موزه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدن میکنند.

وی با تاکید بر وجود جاذبههای نیروی هوایی ارتش در موزه ستاد نهاجا تصریع کرد: نیروی هوایی و هر رشتهای که مربوط هواپیما و آسمان باشد از جذابیتهای خاصی برای جوانان و نوجوانان برخوردار است که در این راستا موزه ستاد نهاجا همه ساله در ایام فجر انقلاب اسلامی آمادگی کامل برای استقبال از دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور را دارد.

مسئول موزه ستاد نهاجا با اعلام خبر آزاد بودن بازدید از موزه نیروی هوایی ارتش برای همگان گفت: موزه نیروی هوایی ارتش از جذاب ترین مجموعههای نهاجا است، موزه ارتش به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه روزه با انجام هماهنگیهای لازم آماده پذیرایی از بازدید کنندگان داخلی و خارجی است.

مظلومی با تشریح قسمتهای مختلف موزه نیروی هوایی ارتش گفت: موزه ستاد نهاجا از دو بخش عمده موزه سرپوشیده و موزه فضای باز برخوردار است. در بخش سرپوشیده تعداد زیادی از ماکتهای انواع جنگندهها و مدارک و دست نوشتههای از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که تقدیم به نیروی هوایی ارتش داشته اند وجود دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: بخش فضای باز موزه نهاجا نمایشگاهی است از انواع هواپیماها و بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که بیشتر آنها از اولین بالگردها و جنگندههای هستند که برای اولین بار وارد نیروی هوای ارتش شده اند.

مسئول موزه ستاد نهاجا در ادامه بیان کرد: موزه یکی از ابزارهای انتقال قدمت و تاریخ یک نسل به نسلهای آینده است.

مظلومی در پایان با تشکر از فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش برای همکاریهای به عمل آمده در جهت گردآوری اشیا و مدارکی که بخشی از تاریخ این نیرو را به ثبت رسانده است، گفت: گردآوری گسترده اشیاء و وسایل تاریخی نیروی هوایی ارتش یکی از اقدامات عملی برای پر رونق کردن موزه نیروی هوایی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار