امیر موسوی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه:

پاسخ نیروهای مسلح به تهدیدات غیرمنتظره‌تر از گذشته خواهد بود

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح قدرت نیروهای مسلح را چندین برابر گذشته ارزیابی کرد و گفت: دشمنان اگر دیگر بار بخواهند اشتباهات گذشته را تکرار و بر اساس اطلاعات غلط شانس خود را امتحان کنند، این بار پاسخی غیر منتظره‌تر از آنچه تا کنون دیده‌اند، دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ - 23September 2016

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران با اشاره به توانمندی نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: دشمنان ما بدانند نیروهای مسلح ما امروز نسبت به گذشته چندین برابر قدرتمندتر، آب‌دیده‌تر و مصمم‌تر شده‌اند و ملت ایران که درس‌آموخته دفاع مقدس است، همچون گذشته در برابر دشمن می‌ایستند و عزت مومنانه خود را با هیچ چیز عوض نخواهند کرد.

وی در ادامه افزود: تاریخ دوران دفاع مقدس به ما نشان داد که هر قدرت ظاهری با هر میزان امکانات و تجهیزات و هیمنه و توانایی که دارد، وقتی برای منافع پست دنیوی، مادی و بر پایه ظلم می‌جنگد، آنگاه که در برابر اراده پولادین ملتی مومن و معتقد قرار می‌گیرد، همچون «خانه عنکبوت» فرو می‌ریزد و ما از این خانه‌های عنکبوت زیاد دیده‌ایم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: درس دفاع مقدس برای دشمنان ما و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی این است که اگر دیگر بار بخواهند اشتباهات گذشته را تکرار کنند و بر اساس اطلاعات غلط شانس خود را امتحان کنند، این بار پاسخی غیر منتظره‌تر از آنچه تاکنون دیده‌اند، دریافت خواهند کرد.

امیر موسوی با طرح این سوال که چرا جنگ بر ما تحمیل شد، گفت: جنگ علیه ایران یک علت اصلی و یک سری عوامل تشدیدکننده و تسریع‌کننده داشت؛ که علت اصلی آن ماهیت استکباری نظام سلطه و تقابل آن با انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ماهیت آرمان‌گرایی، الگوسازی، ‌عدم اطاعت از مستکبرین و ایجاد تمدن نوین اسلامی به پیروزی رسیده بود، تصریح کرد: از این رو نظام استکبار به سرکردگی آمریکا جهانخوار تمامیت‌خواهی خود را از دست رفته دیده بود و بدین سبب در صدد تقابل با انقلاب اسلامی برآمد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص علل تسریع‌ در آغاز جنگ تحمیلی گفت: از آنجا که اردوی استکبار در اشتباه محاسباتی خود، انقلاب اسلامی را فاقد قدرت دفاعی ارزیابی کرده بود، از این رو حیوان دست‌آموز خود یعنی صدام را به جنگ علیه ایران ترغیب کرد.

امیر موسوی ادامه داد: نظام وحشی سلطه، وقتی ملتی را فاقد قدرت دفاعی ببیند بر اثر طبیعت تجاوزگرانه خود به او حمله خواهد کرد.

وی افزود: امروز دشمنان ما دزدترین راهزنان عالم بوده و به همین دلیل مدام به دنبال تضعیف قدرت دفاعی و توقف رشد قدرت دفاعی ما هستند؛ ولی ما علی‌رغم میل آنها، با انجام جهاد کبیر و با عدم تبعیت از دشمن، روز به روز بر قدرت دفاعی و تهاجمی خود خواهیم افزود.

انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار