فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد:

جهاد کبیر یعنی جهاد برای عدم تبعیت و عدم دنباله‌روی از دشمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: جهاد کبیر از نظر رهبری یعنی جهاد برای عدم تبعیت و عدم دنباله‌روی از دشمن که در مجموع قرآن عبارت فلا تتبع یعنی هرگز تابع دشمن مباش را خطاب به پیامبر 11 بار در قرآن آورده است.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ - 23September 2016

به گزارش دفاع پرس از مازندران، به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس سید تقی کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه به سخنرانی پرداخت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثار رزمندگان در این نبرد نابرابر که بیش از 40 کشور دنیا در مقابل ایران به مصاف برخواستند به بیان نقش کشورهای غربی به ویژه آمریکا در ایران پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: دولت آمریکا هیچ‌گاه با ملت ایران رو راست نبوده و همیشه در پی ضربه زدن به این مردم بوده است از جمله این کارهای آمریکایی‌ها می‌توان به کودتای 28 مرداد سال 1332 علیه دولت قانونی وقت ایران اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد افزود: در بحبوحه انقلاب و تظاهرات مردم ایران علیه حکومت فاسد پهلوی باز هم این آمریکایی‌ها بودند که برخلاف خواست ملت ایران به حمایت از شاه پرداخته و در مقابل ملت ایران موضع گرفتند که رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) با همراهی مردم از سد این توطئه آمریکایی‌ها برآمدند و دست این دولت استکباری از سر ملت ایران برداشته شد.

این مسئول درباره نقش تخریبی دولت آمریکا در شرایط کنونی تصریح کرد: این دولت زمانی که دید نمی‌تواند در مقابل اراده مردم ایران برآید با وضع تحریم‌های ظالمانه و تهاجم فرهنگی درصدد فاصله انداختن بین ملت و حاکمیت در ایران بود که با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری فرماندهی کل قوا و برملا کردن چهره واقعی دولت آمریکا مردم ایران را آگاه کرد و از همه مردم و مسئولان خواستند تا با هوشیاری در مقابل حیله‌ها و تهاجم آنان مقاوم باشند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا میشود با اقتصاد مقاومتی این حربه دشمن را خنثی کرد و درباره مقابله با معضلات فرهنگی و تهاجم فرهنگی با امر به معروف و نهی از منکر این مشکل هم قابل حل است.

کیا درباره فرمایشات مقام معظم رهبری درباره جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر یعنی عدم سازش و تسلیم در برابر خواسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد گفت: جهاد کبیر از نظر رهبری یعنی جهاد برای عدم تبعیت و عدم دنباله‌روی از دشمن که در مجموع قرآن عبارت فلا تتبع یعنی هرگز تابع دشمن مباش را خطاب به پیامبر 11 بار در قرآن آورده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها