مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم در راستای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از پیش بینی برنامه‌های گسترده توسط ادارات ورزش و جوانان به منظور پاسداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم در راستای انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ - 24September 2016

به گزارش دفاع پرس از سمنان، فرزادفتاحی با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی، اظهار داشت: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار، شهادت و مقاومت است و یادآور شکل گیری یکی از حماسه های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز، به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.

وی افزود: ملت غیور ایران اسلامی با مقاومت و ایستادگی بی نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس، افسانه شکست ناپذیری قدرت های استکباری را باطل و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درسی بزرگ از ایثار، آزادی، شهامت و شهادت را به جهانیان ارائه و الگویی کارآمد از استکبارستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان در استان سمنان با اشاره به این که یکی از رموز پیروزی جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس ولایتمداری آنان بود، تصریح کرد: هفته‌ دفاع مقدس فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی است تا آن بیندیشد و زوایای پنهان و ناگفته آن را برای نسل جوان بیان کند.

وی درباره وظیفه نسل جوان در برابر جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت : جوانان باید فرهنگ نگاشته شده بر این برگ زرین را دنبال کنند و ببینند علت چه بود. نسل جدید انقلاب باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و در مسیر آنها حرکت کنند و این امر با مرور خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان میسر می‌شود.

فتاحی در پایان با اشاره به برنامه های این اداره کل جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: برنامه های گسترده ای توسط ادارات ورزش و جوانان پیش بینی شده است تا بازخوانی تاریخ هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به نحو مطلوب صورت گیرد و بتواند یاد آور و انتقال دهنده روحیه ایثار و شهادت به نسل آینده باشد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار