معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد؛

تجربه دفاع مقدس و هدایت رهبری دو عامل ایستادگی مقابل تهدید تکفیری‌ها

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز با استفاده از تجربه دفاع مقدس و هدایت رهبر انقلاب در مقابل تهديدات منطقه‌ای تکفیری‌ها ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ - 25September 2016

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار سرتیپ پاسدار مهدی ربانی در مراسم تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:در این هفته یکبار دیگر خاطرات هشت سال دفاع مقدس، جانفشانی‌ها، ایثارها، فداکاری‌ها، صلابت‌ها، تمام بزرگواری ملت ایران، اقتدار نظام، قدرت ولایت و اقبال ولایت فقیه را نظاره‌گر هستیم.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس رزمندگان سلحشور، شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز حاصل شده است.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: اگر ایران اسلامی اکنون از قدرت دفاعی و نظامی قوی برخوردار است، مرهون تجربه‌های دفاع مقدس است.

سردار ربانی افزود: هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله‌های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: در فتنه 88 ما آسيب ديديم ولي دستاوردهاي زيادي به دست آورديم، آگاهي مردم نسبت به حقايقي كه پشت پرده بود و توانمندي كه در مقابل اين نوع تهديدات به دست آورديم و موجب توسعه نفوذ ما شد آگاهی ندارند. انقلاب ما به كشورهايي كه استعمارگران بر آنها تسلط داشتند وارد شد و جبهه دفاعي‌مان عمقش به درياي مديترانه رسید.

سردار ربانی یادآور شد: بديهي بود كه دشمن در فاز جديد مقابله، جنگ هاي نيابتي را به راه انداخت تا از این طریق به هدف حذف شيعه برسد و از سوی دیگر با شعار تشكيل حكومت ديني ولي با ايجاد اسلام هراسي اسلام را با چالش رو به رو سازد؛ كه به حمدالله ما به لطف و همت همين جوان ها و تجربه دفاع مقدس مان در مقابل اين تهديدات جديد به رهبري رهبر عزيزان ايستاديم و خواهيم ايستاد.

وی در پایان گفت: حفظ آرمان‌ها، اهداف شهدا و حرکت در مسیر شهدای والامقام از مهم‌ترین وظیفه‌های مردم و مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز رمز موفقیت ملت ایران گوش فرا دادن به فرامین ولی فقیه است و ما باید حافظان خون شهدا باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار