زندگی شهید مدق در قاب تصویر

تقدیر فرزند شهید مدق از سردار نقدی و عوامل فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه»

علی مدق، فرزند شهید منوچهر مدق از رییس سازمان بسیج مستضعفین و عوامل ساخت و تولید فیلم «دلتنگی‌های عاشقانه» تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲ - 31January 2014

تقدیر فرزند شهید مدق از سردار نقدی و عوامل فیلم سینمایی «دلتنگی‌های عاشقانه»

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی مدق، فرزند شهید منوچهر مدق در یادداشتی که در اختیار رسانههای مکتوب گذاشت برای ساخت فیلم «دلتنگیهای عاشقانه» از عوامل این فیلم و سردار نقدی تشکر کرد. «دلتنگیهای عاشقانه» فیلمی به کارگردانی رضا اعظمیان و تهیهکنندگی محمدرضا شرفالدین است که در آخرین روزهای سی و دومین جشنواره فیلم فجر به لیست فیلم های حاضر در جشنواره اضافه شد.

متن یادداشت علی مدق به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سردار نقدی عزیز

امروز که عدهای راه خاموشی و فراموشی جهاد و شهادت را میپیمایند و عدهای دیگر در این مسیر عزیز فقط شعار میدهند، سپاس خداوند یگانه را که هنوز هستند کسانی که جهاد را عمل میکنند و عاشقانه نغمهٔ ایثار را معنا میبخشند، الحق که به عهد و پیمان خود با همرزمان و رفقای آسمانیتان که ناظرند و حاضر، پایبند ماندهاید و برای سرودن دوباره پیام الهی آنان جهادی دیگر را آغاز کردهاید.

بدین وسیله از دلسوزیها و حمایتهای بیدریغ جنابعالی برای تولید فیلم سینمایی «دلتنگیهای عاشقانه» که با نگاهی نو، روایتی صمیمی وجسورانه و صداقتی ستودنی، گوشهای از دردها و لحظههای عاشقانه پدرم و ایثار و ایستادگی مردانه مادرم را به تصویر کشیده است، صمیمانه سپاسگزارم.

بیشک در این وانفسای هنر ارزشی، دست آنهایی که زرق و برق این سینمای پرهیاهو را رهاکرده وشجاعانه حتی سینما را در مسیر سرخ شهادت به خدمت میگیرند باید بوسید .به امید آنکه همه ما از شفاعت شهدای عزیز بهره مند گردیم و با آرزوی سربلندی برای شما و همه عزیزانی که در تولید این اثر تأثیرگذار و ارزشمند نقش داشتهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار