منتظرالمهدی در نشست خبری؛

برنامه‌های هفته ناجا اعلام شد/ ترخیص وسایل نقلیه‌ی توقیفی به‌‌مناسبت هفته ناجا

معاون اجتماعی ناجا ضمن اعلام برنامه‌های هفته ناجا گفت: از فردا به مدت 10 روز، تمام وسایل نقلیه توقیفی به غیر از خودروهایی که شکایت قضایی دارند، می‌توانند ترخیص شوند.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ - 27September 2016
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی» در نشست خبری که صبح امروز و در آستانه آغاز هفته ناجا برگزار شد از دیدار فرماندهان ناجا با رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته آینده خبر داد.
 
وی خاطرنشان کرد: شعار هفته ناجای امسال که البته تنها به این هفته تعلق ندارد، «همه با هم برای آرامش و امنیت» انتخاب شده است. امنیت عمومی و امنیت اجتماعی 2 رکن برقراری آرامش در جامعه هستند. امنیت عمومی توسط قانون‌گذار تعیین می‌شود و امنیت اجتماعی براساس رفتار مردم است.
 
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه هفته ناجا از جمعه نهم مهرماه آغاز خواهد شد، گفت: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی خواهد بود که به ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله خواهد پرداخت.
 
منتظرالمهدی برگزاری صبحگاه مشترک و رژه در ستاد ناجا در روز شنبه، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ و ترافیک در ورزشگاه آزادی در روز یکشنبه، برگزاری همایش فرماندهان پلیس پیشگیری به همراه نگهبانان محله در روز دوشنبه، تجلیل از خانواده‌های شهدا و دیدار با نمایندگان مجلس در روز سه‌شنبه، نشست نخبه‌های علمی و دانشگاهی در روز چهارشنبه و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و گلباران قبور مطهر شهدا در روز پنج‌شنبه را برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
 
سخنگوی ناجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود از کاهش 3 درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در جاده‌های کشور خبر داد و عنوان داشت: این در حالی است که در نیمه اول سال 95 نسبت به دوره مشابه شاهد رشد 33 درصدی شماره‌گذاری ماشین‌ها بوده‌ایم.
 
وی ادامه داد: از فردا به مدت 10 روز، تمام وسایل نقلیه توقیفی به غیر از خودروهایی که شکایت قضایی دارند، می‌توانند ترخیص شوند.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار