فرمانده سپاه امام رضا (ع):

گره زدن انقلاب به راه شهدا شرط موفقیت ما است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: شرط موفقیت ما این است که سرنوشت انقلاب را با خون و راه شهدا گره بزنیم.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ - 28September 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سردار یعقوب‌علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) در جمع پاسداران سپاه بجستان، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حاصل تلاش، مجاهدت و ایثار ملت ایران در راستای انقلاب اسلامی است که مردم پشت سر امام مجاهد، خون ها تقدیم کردند تا نهضت شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی افزود: بالاترین هزینه ای که ملت در این مقطع برای حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب پرداخت کرد، خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید بود که تقدیم این نظام و انقلاب شد.

سردار نظری ضمن ابراز خرسندی از زیارت پدر سه شهید فاضل بجستانی، تصریح کرد: کار ساده ای نیست از جوان خود بگذری. ما این صحنه و این گذشتن ها را به کرار در زمان جنگ و ۸ سال دفاع مقدس به چشم دیدم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه ساختمان نماز خانه سپاه که امروز با مشارکت وکمک پدر شهیدان فاضل افتتاح شد، اذعان داشت: این پدر شهید یک روز در جبهه با اهداء فرزندان خود سرمایه گذاری برای نظام کرد و امروز در سنگری دیگر و برای خدمت به این نظام با سرمایه گذاری باعث خوشحالی مردم شد.

وی افزود: دستاورد های ۸ سال دفاع مقدس این میدان را برجسته کرد و سرمایه گذاری پدر شهدا خوب نتیجه داد و سرمایه هایشان چندین برابر شد.

سردار نظری ادامه داد: جایگاه شهدا برتر است و فقط می توان با شهادت به این جایگاه دست پیدا کرد. ثمره و دستاورد این شهادت ها، حفظ نظام مقدس اسلامی است که به لطف خداوند پایه های آن روز به روز مستحکم تر می شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: سرمایه گذاری شهدا امروز به بار نشست و با قدرتی که ایران در منطقه به لطف همین خون ها بدست آورد دشمنان این کشور و در رأس آنها، امریکا به خودش جرأت حتی نزدیک شدن به سربازان این کشور را ندهد. شما دیدید که چگونه و ذلیلانه افسران امریکایی توسط سربازان این کشور دستگیر شدند. این ذلت ها نتیجه خون شهدا در ۸سال دفاع مقدس است که امروز منجر به این اقتدار شده است.

سردار نظری خاطر نشان کرد: در این برهه زمانی ایران به یک کشور تأثیر گذار در منطقه و جهان تبدیل شده است که این نتیجه سرمایه گذاری شهدا و خانواده های آنها در هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: در این مقطع ایران به یک الگو شاخص، نظام اسلامی تبدیل شده است و به سبب رشادت ها و ایثار گری ها حفظ شده و نتیجه این مجاهدت ها شکل گیری فرهنگی به نام فرهنگ دفاع مقدس است که به عنوان الگوی حرکتی ما در انقلاب اسلامی است. آنچه در این خصوص مهم و مورد مطالبه خانواده شهدا است حرکت دولتمردان بر اساس این الگوی شاخص است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تأکید به اینکه باید خط امام و شهدا را ادامه داد، اذعان کرد: ما نمی توانیم خون ۲۰۰ هزار شهید را نادیده بگیریم. نبرد با استکبار، کفر و ظالم در عرصه جنگ سخت و نرم از یک اصول تبعیت می کند که باید این اصول حاکم بر همه میدان ها، پیاده سازی شود.

وی افزود: ما نباید از دشمن تبعیت کنیم و امید به دشمن ببندیم و دست نیاز به سمتش دراز کنیم حفظ این مولفه از دستاوردهای دفاع مقدس و خون شهدا است.

سردار نظری تصریح کرد: شرط موفقیت ما این است که سرنوشت انقلاب را با خون و راه شهدا گره بزنیم.

فرمانده سپاه امام رضا خاطر نشان کرد: دشمن در عرصه فرهنگی فقط ابزار نوین در اختیار دارد و ما از ابزار محکم تری همچون مراسمات مذهبی و توسل به ائمه برخوردار هستیم.

در این سفر، سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) به همراه اسحاق فاضل بجستانی پدر معظم شهیدان؛«مهدی»؛ «حمید» و «مجید» بیت الزهرای شهیدان فاضل بجستانی» نماز خانه سپاه بجستان» با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال و مساحتی حدود 320 متر افتتاح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار