فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

زمینه مشارکت عمومی شهروندان در تأمین نظم و امنیت پایدار فراهم می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه زمینه مشارکت عمومی شهروندان در تأمین نظم و امنیت پایدار فراهم می‌شود،گفت: مشارکت عمومی در تأمین نظم، امنیت عمومی و ایجاد امنیت پایدار تأثیرگذار است.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ - 01October 2016

به گزارش دفاع پریس از کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی در نشست خبری بمناسبت هفته ناجا در کرمانشاه، اظهار داشت: شعار هفته ناجا «همه با هم برای امنیت و آرامش» است و معتقدیم با همبستگی میان مردم و پلیس در حوزه نظم و امنیت اجتماعی تحقق امنیت مطلوب میسر خواهد شد.

وی افزود: نظم و امنیت در آموزه‌های دینی و کلام بزرگان در حد نعمت خوانده شده است که این موضوع سهم به‌سزایی در تمامی امور فردی و اجتماعی دارد و رفتارهای فردی، اجتماعی، اقتصاد، فرهنگ و غیره پایه‌های نظم و امنیت را می‌سازند که اگر در این حوزه‌ها شاهد شرایط بهتری باشیم آسیبها و جرائم کمتر خواهد بود.

امان‌اللهی گفت: اصلی‌ترین موضوعی که امروز همگان باید مورد توجه قرار دهند مشارکت عمومی در تأمین نظم و امنیت عمومی است و اگر افراد شاخص، نخبگان و دستگاه‌های مسئول خود را متعهد بدانند فضای بهتری ایجاد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: شهروندان با احترام به قوانین و مقررات، امر به معروف و نهی از منکر و شناخت وضعیت جاری کشور از بروز آسیبهای اجتماعی پیشگیری کنند و در سایه تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی نظم و آرامش نیز بیشتر خواهد شد.

مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی مشغول انجام مٱموریت بوده و با وجود آشفته بازار منطقه کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است و هم‌جواری استان کرمانشاه با کشور عراق چیزی از این امنیت نکاسته است.

امان‌اللهی گفت: اولویت نیروی انتظامی این است که در راستای انجام وظایف در خدمت مردم شریف استان باشد زیرا جز خدمت‌گزاری درست به مردم شٱنی برای خود قائل نیستم و اگر اشکالی در کار نیروی انتظامی باشد به شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: هر کدام از وظایف نیروی انتظامی به اندازه چند دستگاه اجرایی مٱموریت به همراه دارد و تلاش ناجا بسیج تمام امکانات برای ارائه خدمت بیشتر است و زمانی که یک شهروند به پلیس مراجعه می‌کند با دغدغه عضوی از خانواده پلیس به مشکل او رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار