دانش ­آموخته کاشمری، موفق به دریافت هدیه از دستان مقام معظم رهبری شد

خلبان هواپیمای شکاری، ستوان دوم دانش آموخته علی فربودی دهنو از خطیه ولایی و شهید پرور کاشمر در مراسم دانش آموختگی دانشگاه های افسری آجا، موفق به دریافت هدیه از دستان فرمانده معظم کل قوا شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸ - 01October 2016

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در آئین دهمین مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی به دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه شهید ستاری تهران برگزار شد، علی فربودی دهنو دانشجوی ممتاز کاشمری موفق به اخذ جایزه از دستان مبارک مقام معظم رهبری شد.

طی این مراسم که به دانشجویان برتر دانشگاه های آجا توسط مقام معظم رهبری جوایزی اعطا شد جوان مؤمن و ولایی، خلبان هواپیمای شکاری، ستوان دوم دانش آموخته علی فربودی دهنو از خطه­ی ولایی و شهید پرور کاشمر توانست با کسب رتبه برتر علمی مفتخر به دریافت هدیه از دستان پر برکت مقام عظمای ولایت شد.

گفتنی است، در این مراسم بیش از ۶۰ تن از دانش آموختگان که از شهرستان کاشمر در دانشگاه­های ارتش جمهوری اسلامی مشغول به تحصیل شده بودند از دانشگاه های افسری امام علی(ع) زمینی، هوایی شهید ستاری، دریایی امام خمینی، پدافند خاتم الانبیا(ص)، حفاظت و اطلاعات فارابی با درجه ستوان دومی فارغ التحصیل شدند تا در ادامه، به عنوان فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت حفاظت از کیان این مرز و بوم در مقابل دشمنان و بیگانگان مشغول به خدمت شوند.

شایان ذکر است در سال ۱۳۹۳ در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیز دانشجوی کاشمری ستوان دوم دانش آموخته عباس عباسی محمدیه موفق به دریافت درجه از دستان فرماندهی معظم کل قوا شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار