اتهام جدید گروهک منافقین علیه ایران؛

ایران تاسیسات هسته ای جدیدی را ساخته است!

گروهک خارج نشین منافقین با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران و با هدف تحریک کشورهای غربی برای افزایش فشارها علیه کشورمان، مدعی شده است که ایران تاسیسات هسته ای جدیدی را ساخته است.
کد خبر: ۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵ - 12July 2013

ایران تاسیسات هسته ای جدیدی را ساخته است!

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از رویترز، گروهک منافقین که در سال های گذشته نیز بارها دشمنی خود را با ملت و دولت ایران نشان داده است بار دیگر با بیان اتهاماتی علیه فعالیت های هسته ای ایران در پی تحریک غرب برای افزایش فشارها بر ایران برآمده و مدعی شده است که ایران به طور مخفیانه تاسیسات هسته ای جدیدی را راه اندازی کرده است.

گفتنی است با وجود اینکه  این گروهک با ارائه اطلاعات غلط از فعالیت های هسته ای ایران به ویژه تاسیسات نطنز به غرب در سال 2002 در سال نقش مهمی در مطرح شدن بحث هسته ای ایران برای غرب و آغاز فشارها علیه کشورمان داشته است اما ادعای جدید این گروهک مخالف نظام به علت انگیزه های سیاسی آنها از مطرح کردن این ادعا چندان مورد استقبال قرار نگرفته است.

شایان ذکر است گروهک منافقن که خود را با عنوان شورای ملی مقاومت ایران معرفی می کند، از منفورترین گروه های اپوزوسیون سیاسی در خارج از کشور است و همکاری آن در اجرای برخی از اقدامات تروریستی در ایران همانند ترور دانشمندان هسته ای را می توان از جمله اقدامات و رفتارهای آنها در قبال ملت و دولت ایران بیان نمود.

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این گروهک سیاسی به سابقه همکاری آنها با صدام حسین در جریان هشت سال دفاع مقدس و همچنین بعد از آن در حمله به ایران و خرابکاری در نقاط مرزی بر می گردد که ماهیت این گروهک را روشن کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار