با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

رونمایی از سند هویتی «شهید یوسفی فر» از شهدای انتظامی در قم

همزمان با هفته نیروی انتظامی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، از سند هویتی شهید خدایار یوسفی فر از شهدای ناجا در جلسه شورای اداری استان قم رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹ - 05October 2016

به گزارش دفاع پرس از قم، طی مراسمی در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی استان از جمله استاندار قم، فرمانده انتظامی، مدیران کل ثبت احوال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و ... برگزار شد، از سند هویتی شهید خدایار یوسفی فر رونمایی و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل گردید.

سراوان خدایار یوسفی فرد در سال 1323 در روستایی در اراک چشم به جهان گشود ، وی پس از تحصیل در دوران ابتدایی و تکمیلی وارد دانشگاه افسری و سپس در یگان انتظامی مشغول خدمت شد.

با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی ، شهید یوسفی فرد داوطلبانه به منطقه جنوب کشور اعزام شد و درمبارزه بی امان با صدامیان رشادتهای فراوانی را از خود نشان داد و به پاسداری از میهن اسلامی پرداخت.

این شهید گرانقدر در تاریخ هفتم آبانماه سال 1359 با تعدادی از همزمانش در شهر سوسنگرد براثر بمباران هواپیماهای جنگی دشمن زخمی شد و هنگام انتقال زخمی ها مورد اصابت خمپاره دشمن قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید یوسفی فرد از اولین مدافعان شهر سوسنگرد و همچنین اولین شهید این شهر بود.

علی لاریجانی در صفحه رونمایی شده از سند هویتی شهید یوسفی فرد نوشت: خداوند آن شهید عزیز را با سردار شهیدان امام حسین (ع) محشور نماید.

در مراسم فوق همچنین، شناسنامه نمادین این شهید بزرگوار نیز به خانواده ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار