آغاز بخش استانی کنگره ملی شهدای دانشجو از پایان مهرماه

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی از آغاز به کار دومین دوره کنگره ملی شهدای در سطح استانی از پایان مهرماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ - 09October 2016
آغاز به کار کنگره ملی شهدای دانشجو با برگزاری یادواره‌های دانشگاهی

امیر وجدانی نیا، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به آغاز برگزاری دومین دوره کنگره ملی شهدای دانشجو گفت: دومین دوره کنگره ملی شهدای دانشجو در سه سطح دانشگاهی، استانی و ملی برگزار می شود.

وی افزود: یادواره شهدای دانشجو در مرحله دانشگاهی با شروع هفته دفاع مقدس آغاز شد که با برگزاری یادواره های شهدا و برنامه های جانبی از جمله دیدار با خانواده شهدا، پخش فیلم های دفاع مقدسی، برپایی نمایشگاه و غیره در حال اجرا است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: یادواره های استانی با برگزاری یادواره خراسان شمالی در نیمه سوم مهرماه آغاز به کار می کند.

وجدانی نیا رویکرد این دوره از کنگره ملی شهدای دانشجو را توجه به شهدای مدافع حرم دانست و افزود: تا کنون بیش از 70 شهید دانشجو در راه دفاع از حرم به شهادت رسیده اند که قرار است ازخانواده های این عزیزان در یادواره ها دعوت شود و با تولیداتی که داریم شیوه رفتاری و عملی شهدای مدافع حرم را ترویج دهیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزی به منظور برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو از تابستان سال جاری آغاز شده است و از آنجا که شهدای مدافع حرم دانشجو به تازگی به جرگه شهدا پیوسته اند، برگزاری کنگره می تواند شروع اقدامات فرهنگی در خصوص این عزیزان باشد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد: سعی داریم تا کنگره ملی شهدای دانشجو را در سطح ملی نیز برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار