در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

هشدار وزیر کشور به مسئولان فوتبال: حرمت شب عاشورا حفظ شود

وزیر کشور گفت: مدیران فوتبالی، بازیکنان، مربیان، داوران، هوادارن و لیدرها در استادیوم رفتار و سکناتشان متناسب با اجرای مناسک و احترام به اعتقادات مردم باشد و نباید به گونه‌ای مدیریت شود که از طرف مردم ملامت شویم و حرمت شب عاشورا حفظ نشود.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ - 09October 2016

هشدار وزیر کشور به مسئولان فوتبال: حرمت شب عاشورا حفظ شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسابقه ایران و کره در شب عاشورا اظهار داشت: تلاش‌های لازم جهت تغییر در برنامه فوتبال با کشور کره انجام شد و مذاکرات با سازمان‌های مرتبط با این جریان متاسفانه بدون نتیجه باقی ماند و طبق قرار قبلی این مسابقه در زمان مقرر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی متدینین و مردم عزیز نگرانند که مبادا این مسابقه فضای عمومی متناسب با ایام برگزاری سوگوای امام حسین(ع) و شئونات مذهبی را تحت الشعاع قرار دهد، افزود: همه عزیزان اعم از مدیران فوتبالی، بازیکنان، مربیان، داوران، هوادارن و لیدرها در استادیوم رفتار و سکناتشان متناسب با اجرای مناسک و احترام به اعتقادات مردم باشد و نباید به گونه‌ای مدیریت شود که از طرف مردم ملامت شویم. در این رابطه نیروی انتظامی نیز تلاش‌های لازم را مبذول خواهد داشت.

وی در خصوص بحث امنیت در تاسوعا و عاشورا و اینکه در این روزها آیا تهدیدی متوجه مردم است یا خیر اذعان داشت: از آنجا که ملت‌های بزرگ، مستقل و آزاده همواره مورد تهدید استکبار جهانی هستند، ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حتی از جانب برخی از مرتجعان منطقه مورد تهدید هستیم اما جمهوری اسلامی همچون گذشته همواره آمادگی لازم را برای مقابله با هر گونه تهدید دارد و هیچ کشوری قادر نیست امنیت پایدار جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار