فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر منتشر شد

سازمان بسیج رسانه فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ - 09October 2016

فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر منتشر شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، دومین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» به همت بسیج رسانه و با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه‌های کشور، ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر کشور برگزار می‌‌شود.

دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط دعوت می‌کند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. آثار شرکت کننده باید حد فاصل آبان 1394 تا آبان 1395 در یکی از رسانه‌های استان تهران منتشر شده باشد. درهریک از رشته‌های بخش اصلی جشنواره سه نفر به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده می‌شوند.

تنها آثاری اجازه شرکت در جشنواره را دارند که رسانه منتشر کننده آن دارای مجوز از هیأت نظارت برمطبوعات باشد. همچنین متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش الزاما با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.

آثار فاقد نام مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد، مگر آن که اثر ارسالی توسط مدیرمسئول تایید شود. همچنین آثاری که با نام مستعار به چاپ رسیده باشد، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

آثار ارسالی به بخش ویژه فارغ از قالب مطبوعاتی داوری شده و از سه اثر تقدیر می‌شود. متقاضیان شرکت در بخش عکس می‌توانند در دو گرایش «خبری» و عکس «غیرخبری» شرکت کنند.

شرایط شرکت در جشنواره:

1- آثار ارسالی باید در محدوده یکی از موضوعات زیر باشد؛

اقتصاد مقاومتی

امر به‌معروف و نهی‌ازمنکر

دشمن‌شناسی

معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی

تقویت روحیه خودباوری

2- در بخش ویژه جشنواره نیز باید یکی از دو موضوع زیر لحاظ شود؛

سازندگی در اقتصاد مقاومتی

فرهنگ سازی در اقتصاد مقاومتی

آدرس پستی: تهران – نیایش شرق به غرب نرسیده به پل سئول ساختمان بسیج متخصصین و اقشار- سازمان بسیج رسانه

تلفن‌ تماس دبیرخانه جشنواره مطبوعاتی ابوذر: 22661474- 021 و همراه: 09191144643

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار