سردار عبداللهی:

کار بدون حادثه و تلفات از ویژگی‌های پروژه "حرم ‌تا حرم" است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: کارهای بسیار مهم و با ارزشی در پروژه حرم‌تاحرم صورت گرفته که کار بدون حادثه و تلفات از جمله آن‌ها می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵ - 05February 2014

کار بدون حادثه و تلفات از ویژگی‌های پروژه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار "عبادالله عبداللهی" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در جمع مدیران پروژه حرمتاحرم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و زحمات تیم این پروژه گفت: مشکلات هر پروژه به دو بخش تقسیم میشود که بخشی از آن در ابتدای کار پروژه و مربوط به تجهیز کارگاه و ایجاد بسترهای لازم، جمعآوری تیمهای مختلف فنی و ماشینآلات است که استقرار و بهکارگیری آنها معمولاً زمانبر و هزینهبر است و بخش دیگر مشکلات مربوط به انتهای کار پروژه است که بحث صورتوضعیتها، هزینههای سربار را در بر میگیرد.

وی در خصوص لزوم تأمین نقدینگی این پروژه گفت: ویژگی خاص این پروژه و تفاوتش با دیگر پروژهها، نوع مشارکت قرارگاه در آن است. در واقع تأمین بخشی از نقدینگی این پروژه بر عهده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) است؛ از این رو باید تمام توان خود را برای هرچه زودتر تمام شدن این پروژه به کار گیریم.

سردار عبداللهی افزود: آنچه در این پروژه به وضوح مشخص است، حجم بالای ماشینآلات و نیروی انسانی مشغول به کار است و در شرایط کنونی که به پایان کار پروژه رسیدهایم باید برنامهریزی خوبی در زمینه هزینههای سربار و ثابت در این پروژه صورت گیرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: کارهای بسیار مهم و با ارزشی در پروژه حرمتاحرم صورت گرفته که کار بدون حادثه و تلفات از جمله آنها میباشد.

وی در ادامه تصریح کرد: اتمام این پروژه به نفع نظام، دولت و قرارگاه میباشد و یک "یا حسین" دیگر میخواهد تا بتوانیم این پروژه را بهرهبرداری کنیم و به اهداف مدنظر این پروژه که شامل کاهش تصادفات و کاهش مصرف سوخت و... میباشد برسیم.

سردار عبداللهی ضمن تشکر از زحمات و تدابیر سردار اکبری فرمانده قرب کربلا گفت: ما در این پروژه هدف ارزشمند و مقدسی را دنبال میکنیم و انصافاً مؤسسات مربوط نیز توان خوبی در این پروژه گذاشتهاند تا در جهت تسریع پروژه و سهولت تردد زائران امام رضا(ع) از قم به مشهد تلاش نمایند و مطمئناً در این امر که جزء باقیاتالصالحات خواهد ماند، خداوند کمکمان میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار