جبار کوچکی نژاد:

وضعیت‌ مناطق برف‌گیر با ورود سپاه و ارتش بهبود یافت

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دولت نمی‌تواند از تهران مشکل مردم شمال کشور را حل کند، گفت: وضعیت مناطق برف‌گیر شمال کشور با ورود سپاه و ارتش بهتر شده است.
کد خبر: ۱۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵ - 04February 2014

وضعیت‌ مناطق برف‌گیر با ورود سپاه و ارتش بهبود یافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، جبار کوچکینژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برف سنگین در استانهای گیلان و مازندران گفت: علیرغم تلاش مدیران استانی مدیریت اوضاع در برف اخیر از توان مدیران استانی خارج بود که البته با ورود نیروهای ارتش و سپاه به صحنه وضعیت بهتر شده است.

وی با بیان اینکه حل مشکل استانهای گیلان و مازندران در برف اخیر نیازمند عزم ملی است افزود: متأسفانه ما شاهد مدیریت این گونه حوادث از تهران توسط دولت هستیم که این گونه اداره کردن این حوادث پاسخگو نیست و باید وزرای کشور و راه با حضور در استان از نزدیک شاهد وضعیت استان بوده و از آنجا اوضاع را مدیریت کنند. اینکه وزرای محترم بخواهند از تهران مشکل شمال کشور را رصد کنند، کمکی به حل مشکل نمیکند.

وی اظهار داشت: باید بیشتر توان صرف بازگشایی راههای اصلی استان شود تا بهدین وسیله امدادرسانی به مردم آسانتر شود در حال حاضر تعداد زیادی از کامیونها در راههای اصلی استان ماندهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار