با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد

تجلیل از پدیدآورندگان بیعت تاریخی 19 بهمن 57

طی مراسمی در ستاد نیروی هوایی ارتش، از کارکنان این نیرو که در 19 بهمن سال 1357 با حضور در مدرسه علوی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند، تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶ - 04February 2014

تجلیل از پدیدآورندگان بیعت تاریخی 19 بهمن 57

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در مراسمی که صبح امروز سه شنبه با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده ی نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین ولی ا... صبری رییس اداره ی عقیدتی سیاسی، امیر سرتیپ خلبان علی رضا برخور جانشین فرمانده ی نیرو، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده ی نهاجا و دیگر فرماندهان و مسئولان ارشد این نیرو برگزار شد، از پنج تن از کارکنان نیروی هوایی ارتش که همراه با گروهی از همرزمان خود با معمار کبیر انقلاب اسلامی در مدرسه ی علوی پیمان بستند، با اهدای هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین بهشتی پور استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این مطلب که پیوستن نیروی هوایی ارتش به شاکله ی انقلاب و بیعت با امام خمینی (ره) تاثیر بسزایی در بازگزداندن شرف، عزت و کرامت ملت ایران داشت، گفت: ایرانیان پیش از انقلاب اسلامی کاملا مستعمره ی آمریکا بودند. دامنه ی این استعمار به اندازه ای گسترده بود که مستشاران آمریکایی حتی به شاه نیز اهانت می کردند.

وی با اشاره به عقاید آیت ا... خمینی در مورد مردم ایران عنوان کرد که به عقیده ی امام (ره) ایرانیان ملتی خاص و ویژه هستند که تاریخ تاکنون چنین مردمی به خود ندیده است.

حجت الاسلام بهشتی پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که انسان ها همواره در حال ارزیابی شدن هستند، خاطرنشان کرد: خداوند در همه حال سعی دارد تا عیار انسان ها را بسنجد و به همین خاطر آن ها را در شرایط مختلف در بوته ی آزمایش قرار می دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار