فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

رزمنده عرصه رسانه، آبروی خود را در راه انقلاب می گذارد

فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت: کسی که از آبروی خود در راه انقلاب می گذرد، یک رزمند واقعی عرصه رسانه است.
کد خبر: ۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹ - 12July 2013

رزمنده عرصه رسانه، آبروی خود را در راه انقلاب می گذارد

 

 

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عباس کاظمی در بازدید از  مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه صاحب الامر (عج) در قزوین با  از فعالان عرصه رسانه  بویژه فضای سایبری گفت: امروزه حضور تأثیرگذار در فضای مجازی، از اولویت های جبهه جنگ نرم است.

وی به کار پرمخاطره رسانه در عرصه خبررسانی و آگاه بخشی اشاره کرد و افزود: خبرنگار باید جریانات و اتفاقات روز را تبیین کرده، خطرات را شناخته و به دیگران بشناساند.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت در صحنه جنگ نرم اضافه کرد: کار رسانه نیاز به نیروهای خلاق و توانمند دارد و خداوند را شاکریم که در این عرصه جوانان بصیر، انقلابی، هوشیار و ولایی از ارزش های انقلاب هستند.

کاظمی در عرصه دفاع مقدس، ترس از جان را مهم ترین مانع برای رسیدن هر کسی به مرحله ایثار و جانبازی دانست و افزود: در عرصه رسانه و جنگ نرم ترس از آبروست که رزمنده این میدان را مشخص می کند.

وی ادامه داد: کسی که از آبروی خود در راه انقلاب می گذرد، یک مجاهد رسانه ای و رزمنده ای واقعی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در فضای رسانه اهل تشخیص کم داریم، یاد آورشد: بزرگان باید قدرت تشخیص به موقع برخی از فعالان را قدر بدانند و راه اندازی مرکزارتباطات و اطلاع رسانی سپاه قزوین نشانه گر تشخیص درست و مبتکرانه کارکنان روابط عمومی سپاه قزوین است.

کاظمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بسیجی کسی است که باید خلاء ها را پیدا کرده و خودش را مثل آجر کوچکی در پیکره خالی جامعه جای دهد و مصداق آن عملکرد اصحاب رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی کسی است که شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه بر او مسلط نشود، بلکه او باید با زمان شناسی و تشخیص به موقع و سریع بر شرایط جامعه مسلط شود و در راه تحقق ارزش و آرمان های نظام جمهوری اسلامی پیش گام باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار