هفتمین‌ یادواره شهدای وحدت آغاز به کار کرد

با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و وزیر کشور هفتمین‌ یادواره شهدای وحدت در زاهدان و چهارمین یادواره سردار شهید حبیب لکزایی در زاهدان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ - 20October 2016

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، صبح امروز با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، وزیر کشور و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، خانواده شهدای وحدت و اقشار مختلف مردم، مراسم هفتمین‌ سالگرد شهدای وحدت و چهارمین یادواره شهید حبیب لکزایی در حسینه شهیدان میرحسینی تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی در زاهدان آغاز شد.

بر اساس این گزارش؛ بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز، در 26 مهر 1388 سرلشکر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم این استان به شهادت رسیدند.

سردار شهید حبیب لک‌زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز 25 مهر سال 1391 همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت‌های دوران جنگ در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت، به جمع یاران شهیدش برگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها