فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا؛

اگر رهبر انقلاب نبود شرمنده اهل بیت(ع) می شدیم

سردار عباسقلی زاده گفت: جنگی که امروز در سوریه و عراق به پاست، نه بر سر خاک و سیاست بلکه یک جنگ اعتقادی است که رهبر انقلاب به خوبی آن را مدیریت کردند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ - 22October 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار اصغر عباسقلی زاده در مراسم جنبی نمایشگاه بین المللی کتاب در تبریز که با عنوان "عصری با مدافعان" و با حضور مسئولین استانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه درگیری بین حق و باطل از ابتدای خلقت تا کنون تداوم داشته است، گفت: این درگیری و نزاع در هر دوره به چهره های خاص و متفاوتی خود را نشان داده است که یکی از نمونه های بارز آن در روز عاشورا رخ داد.
 
وی افزود: در دوره ی معاصر نیز قیام امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی به تأسی از قیام امام حسین(ع) در مقابله با جهان استکبار و یزید زمان شکل گرفته و پیروزی رسید.
 
فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا ادامه داد: در دفاع مقدس نیز اگر رزمندگان ما با وجود قلّت نفرات به لشکریان بعثی و جهان کفر هجوم می بردند، همه در مسیر نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) در برابر کفر، رقم می خورد.
 
وی با اشاره به سابقه ی دیرین فتنه انگیزی های آمریکا در جهان و منطقه، تاکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون شاهد دشمنی های جهان استکبار با جمهوری اسلامی ایران هستیم و در جنگ تحمیلی و نیابتی صدام نیز به وضوح فتنه انگیزی های آمریکا را مشاهده کردیم.
 
عباسقلیزاده خاطرنشان کرد: در رأس فتنه های اخیر منطقه و درگیری هایی که در کشورهایی چون سوریه و عراق به دست تکفیری ها، سلفی ها و داعش بر مسلمانان تحمیل شده است، آمریکا قرار دارد و اگر تاکنون حریم عصمت و طهارت حفظ شده است، همه در اثر غیرت عاشورایی رزمندگان فعلی جبهه مقاومت است.
 
وی با تاکید بر اینکه جنگ حاکم بر سوریه و عراق، یک جنگ اعتقادی است، گفت: اگر فکر کنیم این درگیری ها جنگ داخلی سوریه است، سخت در اشتباهیم چراکه گروه های زیادی با تجهیزات کامل و به پشتیبانی آمریکا و اسرائیل و جهان استکبار در این صه وورد کده اند و هرجا به مکلی بر می خورند یا به محاصره می افتند توسط آمریکا به طرق مختلف، یا به صورت امدادهای هوایی، یا تشکیل جلسات سیاسی و فرصت گیری برای داعش و امثال آن یاری می شوند.
 
فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا افزود: در شرایط فعلی که دشمن با نام خدا و شعار الله اکبر سر می برد، قیام عاشورایی لازم است و نباید غافل باشیم که امامان ما زمانی به شهادت رسیدند که مردم از آنها روی برگردانده و از رهنمودهای امام(ع) سرپیچی کردند.
 
وی در توضیه اهمیت نقش رهبر انقلاب در مدیریت جریان مقاومت در منطقه، یادآور شد:  اگر رهبرمان در سال 91 به بشار اسد پیغام نمی داد که مقاومت کن ما از تو حمایت می کنیم، الان شرمنده اهل بیت(ع) می شدیم چرا که هدف دشمن به اذعان خود آنها، کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و پس از آن ایران بود.
 
عباسقلیزاده با ذکر حدیث ثقلین و آیات قرآن در خصوص دفاع از یکدیگر و خطرات تعدی از فرمان خداوند، توضیح داد: خداوند خود فرموده است که از یکدیگر (فراتر از خاک سرزمینتان) دفاع کنید وگرنه مسجد، صومعه و دیر ها منهدم می شود همان طور که امروز مساجد، صومعه ها و دیرها توسط داعش منفجر می شوند و این به معنی ضدیت داعش با قرآن و حقانیت انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا بیان کرد: اگر اسلام محدود به نماز خواندن در گوشه مسجد بود، باید بپرسیم چرا پیامبر(ص) غزوات و جنگ های متعدد داشتند، چرا امام علی(ع) جنگ می کرد، چرا امام حسین(ع) قیام کرد و مهمتر از آن چرا امام صادق(ع) یا امام سجاد(ع) نتونستند قیام کنند؟ با تامل در اینها و با نگاه به اقدامات عربستان و آمریکا و اسرائیل، باید یزید زمان را بشناسیم و به حقانیت انقلاب اسلامی پی ببریم.
 
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی توانسته است تا کنون بیش از 250 گردان بسیجی متشکل از رزمندگان مسلمان، مسیحی، کردها و غیره تشکیل بدهد.
 
منبع:دانا
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار