فرمانده انتظامی استان همدان مطرح کرد؛

رضایت نسبی مردم از نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: آنالیز ها نشان می‌ دهد نیروی انتظامی در جلب رضایت نسبی مردم موفق بوده است.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ - 26October 2016

به گزارش دفاع پرس از همدان، سردار حاجی ‌محمد مهدیان ‌نسب اظهار داشت: استان همدان به عنوان یکی از پایه‌ های قوی دین و معنویت در کشور شناخته شده و روحیه جهادی خوبی بر فضای استان حاکم شده است.

وی با بیان اینکه 88 میلیارد تومان کالای گمرکی قاچاق در استان کشف شده است، تصریح کرد: آنالیز سامانه 197 نشان می ‌دهد نیروی انتظامی در جلب رضایت نسبی مردم موفق بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به حضور چشم گیر نیروی انتظامی در برنامه‌ های عقیدتی سیاسی بیان کرد: ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و آموزش همگانی و توجه به قرارگاه جهادی آموزش جزء اولویت ‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه همدان در 6 شاخص امنیتی دارای رتبه است، گفت: باتوجه به اینکه 147 کمیته اجرایی نیروی انتظامی مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر را برعهده دارند استان همدان در ضابطیت نیز جزء شاخص‌ترین‌ها بوده و در ایجاد امنیت اخلاقی نیز جزء استان‌های برتر است.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه گفت: طی سال‌ جاری تعداد هشت ایستگاه حجاب و عفاف در اماکن توریستی و تفریحی ایجاد شده که ارشادات و تذکرات صورت گرفته در این ایستگاه‌ها در کاهش منکرات تأثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به برگزاری چهار همایش حجاب و عفاف در سال 95 تشریح کرد: پنج نمایشگاه نیز در موضوع حجاب و عفاف توسط نیروی انتظامی برگزار شده است.

سردار مهدیان ‌نسب خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان از 16اولویت کمک به اقتصاد مقاومتی 11 اولویت را اجرایی کرده که کاهش 12 درصدی مصرف انرژی در درون سازمان یکی از اقدامات صورت گرفته در این موضوع بوده است.

وی با اشاره به کشف 88 میلیارد تومان کالای قاچاق گمرکی طی سال‌ جاری، از کاهش 19 درصدی تصادفات درون‌شهری و کاهش 6 درصدی تصادفات برون‌ شهری در استان خبرداد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ ریزی‌های لازم برای حفظ امنیت و آرامش زائران در ایام اربعین صورت گرفته است.

در پایان این مراسم از تلاش‌های «حجت‌الله نظری» رئیس سابق عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان همدان تقدیر شد و «بهمن جوشقانی» به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار