ابراهیم حاتمی‌کیا در گفت و گو با دفاع مقدس مطرح کرد:

سینما باید فرزند زمان خود باشد/ فیلم‌های دفاع مقدس مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند

نویسنده و کارگردان فیلم «چ» گفت: خدا را شکر می‌کنم که فیلم‌های دفاع مقدس مورد توجه مردم قرار گرفته و مردم آنها را پسندیده‌اند.
کد خبر: ۱۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰ - 08February 2014

سینما باید فرزند زمان خود باشد/ فیلم‌های دفاع مقدس مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مطرح سینمای دفاع مقدس که امسال با فیلم ارزشمند «چ» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن ارزیابی فیلم های جنگی که امسال در جشنواره به نمایش درآمده است اظهار داشت: سینما باید به اقتضای زمان خود حرکت کند وهمه همتش را بگذارد که روحیات زمانه خود را انتقال دهد.

وی با ارائه تحلیلی مختصر در مورد فیلم های جنگی سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: در سینما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. همان طور که  در جشنواره امسال اتفاقات بسیار خوبی افتاد که اصلا قابل پیش بینی نبود در جشنواره سال آینده هم ممکن است اتفاقاتی بیافتد که کاملا دور از انتظار باشد. به هر حال نسل جدیدی دارد وارد سینما می شود که این نسل با انگیزه ای که دارد می تواند هر اتفاقی را رقم بزند.

حاتمی کیا ضمن ابراز خوشحالی از مورد استقبال قرار گرفتن فیلم های دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که جشنواره سی و دوم با این کیفیت برگزار شده و تعداد قابل توجهی فیلم دفاع مقدس در آن حضورداشته است. خدا را شکر می کنم که فیلم های دفاع مقدس مورد توجه مردم قرار گرفته و مردم آنها  را پسند کرده اند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار