مهدی چمران در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم:

همه باید از عاشورا و قیام امام حسین (ع) درس بگیریم

مهدی چمران در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم گفت: همه ما باید از عاشورا و قیام امام حسین (ع) درس بگیریم.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ - 01November 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، مهدی چمران در اجتماع ماهانه مدافعان حرم  و یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم که با حضور مسئولین، ایثارگران، خانواده‌های شهدا، دانشجویان و مردم در محل سالن دانشکده فنی علی بن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید از عاشورا و قیام امام حسین (ع) درس بگیریم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: مردم ولایتمدار بم بهترین عزاداران امام حسین (ع) در محرم امسال بودند و زیباترین مراسم عزاداری را با تجمع پرشور خود برگزار کردند.

وی عنوان کرد: شهید چمران در دوران زندگی خود مجاهدت‌های زیادی برای عزت و سربلندی کشور و اسلام انجام داد.

 چمران یادآور شد: همه ما سختی‌های جنگ تحمیلی را به یاد داریم و شاهد بودیم به دست آوردن کوچک‌ترین سلاح‌ها به دشواری انجام می‌شد.

وی ابراز داشت: شهید چمران در شکوفاتر شدن درخت حزب‌الله لبنان نقش مهمی ایفا کرد و جزو موثرترین افراد در شکل گیری حزب‌الله بود و با شعار راه شهادت، راه پیروزی فعالیت می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: تکلیف ما در این دوره و برهه از زمان مقابله با اشرافی‌گری و ادامه دادن راه امام حسین (ع) است.

رئیس شورای شهر تهران مقاومت در جنگ نرم را همچون حضور در جنگ سخت دانست و به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) در مورد پرورش دادن افرادی مانند شهید چمران در دانشگاه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: ما باید مشکلات کشور را با منطق و گفت‌وگو حل و فصل و از تخریب و مجادله پرهیز کنیم و توجه داشته باشیم، توکل به خدا همه مشکلات را رفع می‌کند.

این مراسم با خاطره‌گویی تعدادی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس همراه بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار